Lectură de 2 minute

10 Nov 2020 - Știri și Noutăți

Peeraj Group, unul dintre cele mai mari grupuri de francize de fashion din România, intră pe piața de eCommerce cu un magazin online multibrand

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Peeraj Group, unul dintre cele mai mari grupuri de francize de modă din România, ce deține peste 30 de magazine în întreaga țară, intră pe piața de eCommerce odată cu lansarea magazinului online distinctive.ro ce va comercializa mai multe branduri deținute în sistem de franciză pe piața locală.

Lansarea magazinului online www.distinctive.ro a venit ca urmare a schimbărilor provocate de pandemie și a fost lansat ca un demers firesc al închiderii magazinelor fizice deținute de Peeraj.

Printre produsele pe care Distinctive.ro le comercializează online se numără și produse ale unor branduri internaționale de renume, precum: Skechers, Swarovski, Geox, OVS Kids etc. În calitate de cel mai mare seller al brandului Skechers în România, Peeraj Group a vândut de-a lungul anilor peste 10 milioane de perechi de încălțăminte și zeci de mii de produse de la celelalte brand-uri comercializate.

Peeraj Group a văzut oportunitatea dezvoltării business-ului în mediul online și s-a parteneriat cu una dintre cele mai puternice platforme de e-commerce din lume, VTEX, continuând astfel expansiunea în on-line. VTEX operează în prezent în 28 de ţări și are în portofoliu clienți precum: Sony, Walmart, C&A.

Distinctive.ro este un fashion website din România cu prezență offline, care oferă clienților o experiență integrată de tip omnichannel. Comenzile vor fi livrate din magazine, eficientizând astfel operațiunile și descentralizând fluxul de comandă.

Perioada aceasta a accelerat procesele de transformare digitală, dar a provocat și schimbări pe termen lung ale obiceiurilor de consum. Românii investesc bugete mai mari în cumpărăturile online, iar Peeraj Group și-a dorit să crească și să creeze încă un canal de distribuție pentru clienți. Sub mesajul „Magazinul care-ți vine bine, și-n real, și-n digital”, cel mai important grup de francize de modă din România își dorește ca pe viitor magazinele să fie și puncte de ridicare ale comenzilor și, de asemenea, puncte de retur, oferind clienților o experiență integrată 360.

Transportul este gratuit la achiziția de produse în valoare minimă de 199 lei, iar plata poate fi efectuată prin mai multe metode, precum card de credit sau numerar la livrare. Clienții pot returna gratuit produsele în termen de 30 de zile.

Peeraj Group este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de modă, cu sediul în București, România, și a fost creat în anul 2006. Peeraj a fost una dintre companiile cu cea mai rapidă creștere în domeniul comerțului din România și a finalizat în anul 2018 preluarea de către retailerul polonez de încălțăminte a magazinelor de pantofi sub marca CCC din România.

Citeste si:
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Peeraj Group, unul dintre cele mai mari grupuri de francize de fashion din România, intră pe piața de eCommerce cu un magazin online multibrand