Lectură de un minut

18 Jun 2024 - Știri și Noutăți

Parteneriat surpriză în FMCG: concurenții Mondelez și Lotus Bakeries bat palma pentru producția de biscuiți

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

O colaborare remarcabilă între doi concurenți în retail și FMCG: Mondelez nu numai că va produce și distribui biscuiții Biscoff de la Lotus Bakeries, în India, dar va și încorpora biscuiții în produsele Milka și Cadbury.

Sursa foto: Pixabay.com

Lotus Bakeries și Mondelez International intră într-un parteneriat strategic remarcabil, notează retaildetail.eu.

Pe de o parte, în India, Mondelez va produce și comercializa biscuiți caramelizați Lotus’s Biscoff. Pe de altă parte, cei doi parteneri își unesc forțele și în Europa și vor dezvolta împreună produse de ciocolată în alte regiuni. Primele produse „co-branded” de la Milka, Cadbury și Biscoff, vor apărea în 2025.

Ambele companii prezintă acordul ca fiind unul câștigător: Lotus poate crește mai rapid pe marea piață indiană datorită acestui parteneriat și poate oferi Biscoff, în combinație cu mărcile puternice ale Mondelez, un nou impuls și pe alte piețe. Pentru Mondelez, parteneriatul oferă o oportunitate de a-și extinde oferta cu produse în segmentul premium în creștere.

Mondelez este unul dintre cei mai mari producători de biscuiți și ciocolată din lume, cunoscut pentru mărci precum Oreo, Toblerone și LU. Cât despre Lotus Bakeries, compania are de multă vreme ambiția de a deveni al treilea cel mai bine vândut brand biscuiți din lume cu Biscoff – astăzi, marca se află pe poziția a cincea.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Parteneriat surpriză în FMCG: concurenții Mondelez și Lotus Bakeries bat palma pentru producția de biscuiți