Lectură de 4 minute

06 Dec 2023 - Știri și Noutăți

Parteneriat între Danubius și Footprints AI: ce presupune acesta și ce beneficii au retailerii

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Footprints AI intră în parteneriat cu Danubius, principalul furnizor de case de marcat Datecs din România, și lansează rețeaua de Retail Media cu cea mai mare acoperire geografică din România, deschizând, în premieră, accesul IMM-urilor la tehnologia Footprints AI. Inițiativa le permite tuturor comercianților offline, indiferent de dimensiune și industria în care activează, să devină jucători pe piața media și să își diversifice veniturile.  
 

Sursa foto: Shutterstock.com

Parteneriatul între Danubius și Footprints AI democratizează această tehnologie transformatoare, deschizând o oportunitate unică pentru toți comercianții de a-și crește veniturile, prin înțelegerea profundă a tiparelor comportamentale ale clienților lor. Pe baza datelor de cunoaștere a clienților, comercianții din rețeaua Datecs le pot monetiza oferind acces la acestea, în mod anonimizat, brandurilor care își doresc să deruleze campanii de media mai eficiente, cu ajutorul Retail Media.

Casa de marcat fiscală nu este doar un echipament cerut de legiuitor, ci devine un instrument generator de venituri pentru toți comercianții, indiferent de dimensiune și domeniu. La casieria comerciantului, se materializează decizia de cumpărare a clienților și se conturează potențialele achiziții. De multe ori, retailerii nu înțeleg de ce un client potențial pentru un anumit produs nu finalizează o achiziție sau de ce frecvența cumpărăturilor este alimentată de o cerere mai mare într-o perioadă, în timp ce, alteori, cererea pentru același produs este scăzută. Prin analiza tranzacțiilor colectate de casele de marcat și profilarea clienților, cu ajutorul tehnologiei Footprints AI, aceste sincope pot fi eliminate, iar vânzările și veniturile comercianților pot fi optimizate.

Velin Ganev, CEO Danubius Exim

Profilul cumpărătorilor poate fi conturat, cu ajutorul Footprints AI, pe baza datelor anonimizate de tranzacții colectate de casele de marcat inteligente amplasate la comercianți. Coșul de cumpărături, serviciile de cazare, plățile la restaurant etc. oferă informații relevante despre cumpărători. Iar analiza tranzacțiilor la nivelul întregii rețele Datecs (Danubius), cu ajutorul inteligenței artificiale, le oferă comercianților statistici pentru o mai bună cunoaștere a clienților, iar brandurilor, date pentru o targetare mai precisă, cu un impact mai mare în vânzările din comerțul fizic.

Este pentru prima oară în România când ne apropiem de înțelegerea reală a comportamentului de consum și a profilului de consumator cu ajutorul datelor reale și a Inteligenței Artificiale; până la tehnologia Footprints AI, erau folosite panel-uri mici, irelevante, cu metodologii de analiză învechite. Cu acest parteneriat, ne apropiem de o translatare a modelului de succes din advertisingul digital în retailul fizic pentru brandurile care au nevoie de o conectare reală și dinamică între mesajele lor și consumatorii la punctul de consum.

Dan Marc, fondator și CEO, Footprints AI

Citeste si:
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare

Footprints AI facilitează analiza datelor despre clienți așa cum, în acest moment, nu o poate face nicio altă soluție.

Datele colectate în noul ecosistem național de IMM-uri vor contribui la înțelegerea profundă a consumatorului român, într-un sistem de analiză aproape în timp real. Vor putea fi, astfel, înțelese tiparele și preferințele de consum, precum și schimbările obiceiurilor consumatorilor, de la o lună la alta, în legătură directă cu fluctuațiile economice și impactul acestora în consum.

Danubius, unul dintre cei mai importanți integratori de soluții fiscale și de plată din România, prezent pe piață încă din 1994, este printre primele companii care au pus bazele și au consolidat piața echipamentelor fiscale din România, având un rol activ în fundamentarea legislației fiscale din țara noastră. Din poziția de pionier în informarea, educarea și digitalizarea domeniului fiscal local, Danubius a inovat constant prin lansarea unor multitudini de soluții în premieră pe piața din România.

Footprints AI este startup-ul românesc de tehnologie ce dezvoltă și comercializează una dintre cele mai avansate platforme de retail media din lume, oferind o modalitate simplă și extrem de accesibilă de conversie a traficului anonim în clienți profitabili pentru retailerii cu prezență fizică cu ajutorul tehnologiei avansate de Inteligență Artificială. O serie întreagă de retaileri globali de calibru folosesc în prezent soluția software Footprints AI: Rimi Baltic (liderul pe piața de retail în țările baltice), Lagardère (operatorul brandurilor inmedio și 1 minute), INGKA (proprietarul centrelor comerciale în care operează brandul IKEA), Majid Al Futtaim (unul dintre proprietarii și operatorii de retail de top din Emiratele Arabe Unite), Auchan, Hyundai, Jaguar Land Rover și alții.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Parteneriat între Danubius și Footprints AI: ce presupune acesta și ce beneficii au retailerii