Lectură de 3 minute

28 Nov 2023 - Știri și Noutăți

Parteneriat educativ între Fram Ursul Polar și ETi Milk Burger: ce presupune colaborarea

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Un parteneriat de poveste aduce împreună două branduri deopotrivă iubite de copii: ETi Milk Burger, gustarea micuților dornici de joacă, explorare și aventuri, și Fram, urs polar, iubit de generații întregi de copii.
 

Sursa foto: ETi/ Fram Ursul Polar

Din parteneriatul încheiat între ETi, compania care deține și comercializează Milk Burger în România, și Deveo Media, creatorii conceptului creativ Lumea lui Fram, a rezultat o campanie de loializare, derulată la nivel național, în perioada 11 septembrie – 29 decembrie 2023, cu premii totale în valoare de 60.000 lei. Cei care cumpără, pe durata campaniei, minimum 3 produse din seria Milk Burger X Fram pot câștiga, prin tragere la sorți, unul dintre premiile următoare: cărți din lumea lui Fram sau vouchere pentru decorarea colțului de lectură din camera copiilor.

Cu ocazia acestui parteneriat, ETi a lansat noi variante de ambalaj pentru legendarul Milk Burger, care se vor găsi la raft cu un design și mai atractiv alături de simpaticele personaje din seria de cărți Lumea lui Fram.

Totodată, Milk Burger a lansat propriul website - https://etimilkburger.com/ro/, locul virtual care prezintă informații valoroase despre gustare. Noul spațiu virtual este, de asemenea, locul unde îl găsim pe Fram, alături de ai săi prieteni, prin intermediul mai multor jocuri online, adunate într-o secțiune dedicată, special gândită ca să dezvolte imaginația și creativitatea celor mici.

Pentru început, website-ul Milk Burger este disponibil doar în limba română, urmând a fi lansate versiuni în engleză și alte limbi reprezentative pentru țările unde ETi are prezență comercială.

Mesajul comun al inițiativei, ce poartă semnătura Fram și Milk Burger, către părinți și copii este că timpul petrecut împreună citind o carte este un dar de care se pot bucura acum pe deplin, dar care-și va dovedi valoarea și peste ani.

ETi Milk Burger face parte din portofoliul producătorului de dulciuri ETi. Produsul a fost lansat, în 2013, în Turcia, țară unde în numai 4 luni de la lansare a atins o cotă de piață de 10%. Pe piața românească, ETi Milk Burger fost lansat în noiembrie 2017, după primele patru luni de la lansare atingând o cotă de piață de 12.4%. Milk Burger este al doilea jucător pe piață din categoria produse refrigerate. Pe lângă ETi Milk Burger, printre brandurile cunoscute din portofoliul ETi mai fac parte Dare și ETi Puf.

„Lumea lui Fram” este un proiect educativ creat de Deveo Media care reunește ateliere de lectură pentru copiii din grădinițe și școli, piesa de teatru multimedia „Cum am devenit celebru” (regia Diana Bonțidean) și cărțile „Aventurile lui Fram, ursul polar”, volumele I și II, care prezintă povestea din romanul lui Cezar Petrescu adaptată de Adrian Barbu și ilustrată de Alexandra Abagiu pentru copiii preșcolari (Editura Curtea Veche, 2018); cărțile educative în versuri „Fram în lumea fructelor și a legumelor”, de Iulia Burtea, „Fram în lumea culorilor și a formelor”, de Anca Stănescu și Iulia Burtea, ambele cu ilustrații de Oana Cocheci și Alexandra Abagiu (Editura Curtea Veche, 2019); cărțile de dezvoltare emoțională „Fram la grădiniță” și „Fram în lumea emoțiilor și a întunericului”, semnate de psiholoaga Irina Forgaciu, ilustrate de Alexandra Abagiu (Editura Curtea Veche, 2019).

Citeste si:
Prada intră în lumea cosmeticii cu L'Oréal pentru a dezvolta o linie de parfumuri de lux
Prada intră în lumea cosmeticii cu L'Oréal pentru a dezvolta o linie de parfumuri de lux

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Parteneriat educativ între Fram Ursul Polar și ETi Milk Burger: ce presupune colaborarea