Lectură de 2 minute

13 Sep 2023 - Știri și Noutăți

Părinții au cheltuit până la 1.500 de lei pe rechizite și haine. Care a fost cel mai scump ghiozdan vândut online

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Părinții din România cheltuiesc online de la 300 lei până la peste 1.500 lei pe rechizite și haine pentru copiii lor pentru începerea școlii, volumul vânzărilor fiind de 10-12 ori mai mare în perioada 1-10 septembrie față de orice altă perioadă a anului, arată datele Happy Advertising, agenție de marketing digital din România. Valoarea medie a comenzilor online a crescut atât pentru că tot mai multe achiziții au loc online, dar și pe fondul creșterii prețurilor din cauza inflației.

 

Sursa foto: Unsplash

În acest context, părinții din România cheltuiesc între 100 lei și 700 lei pentru un ghiozdan și alte sute de lei pe rechizite și haine. Cel mai scump ghiozdan vândut în online în ultima săptămână costă 1.200 lei, fiind un ghiozdan cu smart cu ecran led care poate afișa imagini sau mesaje, mai arată datele agenției de marketing digital Happy Advertising.

Astfel, în ultima săptămână au fost plasate online între 1.100 și 1.300 de comenzi pe zi care conțin cel puțin un ghiozdan.

Totodată, datele Happy Advertising mai arată că, în perioada 1-10 septembrie, numărul căutărilor pe Google a crescut de până la 10 ori pentru următoarele produse:

• ghiozdane: 110.000 căutări
• penare: 30.000 căutări
rechizite şcolare: 33.000 căutări
• caiete studențești: 18.000 căutări
• caiete dictando: 14.000 căutări

“În ultima săptămână, au crescut exponențial volumele de căutări şi vânzări online pentru rechizite și alte produse necesare pentru elevi, însă magazinele online vor continua să înregistreze comenzi pentru produse similare încă cel puțin o săptămână până se definitivează tot necesarul în funcție de cerințele de la fiecare clasă şi materie în parte. Aşteptăm să vedem în continuare o creștere și în următoarele două săptămâni deoarece părinţii încă se așteaptă la noi solicitări pentru rechizite din partea școlilor. Prin urmare, magazinele online vor înregistra creșteri semnificative ale vânzărilor în campaniile Back to School în acest an”, explică Florin Pețu, Managing Partner Happy Advertising.

Cumpărăturile online în România sunt în continuă creștere, piața de ecommerce având o valoare de 6,3 miliarde euro.

Citeste si:
Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate
Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Părinții au cheltuit până la 1.500 de lei pe rechizite și haine. Care a fost cel mai scump ghiozdan vândut online