Lectură de 2 minute

20 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Optical Investment Group devine cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România, prin fuziunea a patru companii

Anca Olteanu

Optical Investment Group devine cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România prin fuziunea prin absorbție a companiilor Optical Network, Optiplaza, Mann Optic și Optic Planet. În urma acestei fuziuni, grupul deține cea mai mare rețea de optică medicală din România, cu o cotă de piață de aproximativ 10% și 102 magazine în 29 de localități din țară.

Astfel, din totalul magazinelor, 77 de magazine sunt OPTIblu, 23 magazine sunt Optiplaza și două magazine de nișă pe segmentul premium market, sub numele O51, în București. Toate cele 102 magazine, atât cele stradale, cât și cele amplasate in centre comerciale, cuprind cabinete dotate cu echipament ultra-modern pentru măsurarea dioptriilor și adaptări de lentile de contact.

Compania este prezentă, de asemenea, și în sectorul de e-commerce, deținând două magazine online optiblu.ro și optiplaza.ro. Cifra de afaceri consolidată a companiilor care sunt astăzi încorporate în OIG a fost de peste 105 milioane de lei în 2020.

„În 2021, vom continua consolidarea rețelei de retail de optică medicală existente, urmărind o creștere a afacerilor de 30%. Vom investi constant în evoluția noastră și a angajaților noștri, ca și până acum, urmărind cu atenție inclusiv oportunitățile de achiziție a altor magazine. În cei aproape 17 de ani de activitate, am inovat constant și am adus, în premieră, nenumărate mărci de produse pe piața din România” , a declarat Raluca Cîmpianu, CEO al Optical Investment Group.

Toți angajații Optical Network și Optiplaza au devenit angajați ai Optical Investment Group, compania având două sedii, în București și la Brașov.

Citeste si:
Carrefour a înregistrat o creștere de 3,6%, în primăvară

Până în luna august 2020, rețeaua Optical Investment Group deținea cinci lanțuri de magazine – OPTIblu, Klarmann, O51 (Optical Network) și Optiplaza și Optica Express (Optiplaza). La sfârșitul lunii septembrie 2020 s-a finalizat procesul de rebranding al magazinelor în urma căruia au rămas trei lanțuri de magazine: Optiblu, Optiplaza și O51.

În acest moment, Optical Investment Group are 700 de angajați şi peste 150.000 de clienți.

OPTIblu este o rețea de magazine de optică medicală prezentă pe piață din 2004. În acest moment, este brandul cu cele mai multe magazine de profil din România, cu peste 77 de magazine în București și în țară. Optiplaza a dezvoltat din 2004 o rețea care, în prezent, numără 23 magazine.

Citeste si:
Mango a înregistrat vânzări în creștere cu 37% în prima jumătate a anului, în sectorul online
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Optical Investment Group devine cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România, prin fuziunea a patru companii