Lectură de un minut

18 Jun 2024 - Știri și Noutăți

OMV își modernizează rețeaua de retail în Europa Centrală și de Est

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

OMV face un nou pas și duce mai departe transformarea sa. Noua identitate corporativă va fi reînnoită în următorii trei ani în șapte țări – România, Ungaria, Slovacia, Cehia, Bulgaria, Serbia și Austria. 

Sursa foto: OMV

Identitatea de brand va fi complet reînnoită în toate mediile de comunicare B2B și B2C. Astfel, noul design va fi implementat treptat în aproximativ 1.000 de stații de alimentare OMV care deservesc peste 650.000 de clienți în fiecare zi. Noua identitate va fi implementată și în rețeaua de stații electrice eMotion, aflată în expansiune rapidă.

Aproximativ 1,5 milioane de carduri business vor fi actualizate în următorii 3 ani. Adaptarea mediilor de comunicare digitale conform noii identități de brand va începe cu website-ul Grupului OMV și va continua cu aplicația OMV MyStation, care deservește peste 1 milion de utilizatori din Europa Centrală și de Est.

OMV este într-un proces de tranziție pentru a deveni o companie integrată de produse chimice, combustibili și energie sustenabilă, cu accent pe soluții de economie circulară. OMV își propune să atingă ținta Net Zero emisii până în 2050. Compania a obținut venituri de 39 de miliarde EUR în 2023, cu o forță de muncă de aproximativ 20.600 de angajați în întreaga lume. Acțiunile OMV sunt tranzacționate la Bursa de Valori din Viena (OMV) și ca certificate de depozit americane (OMVKY) în SUA.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  OMV își modernizează rețeaua de retail în Europa Centrală și de Est