Pe canalul de WhatsApp, clienții vor avea posibilitatea să primească în fiecare duminică pliantul cu ofertele săptămânale de la magazinul Kaufland din apropierea locuinței. Broșura include detalii despre reducerile aplicate produselor marcă proprie, precum și alte promoții disponibile în magazine.
Pentru a beneficia de acest serviciu, clienții trebuie doar să se înregistreze gratuit pe canalul de WhatsApp sau să scaneze codul QR disponibil pe site-ul companiei, să trimită un mesaj cu textul „START” în conversația deschisă, urmat de selectarea orașului și adresa magazinului Kaufland preferat. Abonații vor primi apoi promoții personalizate pentru locația aleasă.
„În era digitală, clienții au nevoie de informații rapide și personalizate. Cu ajutorul noului nostru canal de WhatsApp, oferim clienților acces la ofertele săptămânale Kaufland direct de pe telefonul mobil, în cel mai convenabil mod posibil”, a declarat Silviu Buidan, Head of Marketing Digital, Kaufland România și Republica Moldova.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 173 de magazine în România.