Lectură de 2 minute

04 Jan 2024 - Știri și Noutăți

Nutella și Kinder, produsele ”salvatoare” ale Ferrero. Producătorul se pregătește să lanseze Nutella pentru vegani

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Divizia Comercială a gigantului italian Ferrero, care este responsabilă cu vânzările și distribuția pe piața de origine, a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 6,7%, până la 1,7 miliarde euro în anul până la 31 august 2023, ca urmare a cererii puternice pentru produse precum Nutella și Kinder.

Sursa foto: Pixabay.com

Profitul operațional al diviziei s-a ridicat la 52,3 milioane de euro, în creștere cu 32,6 milioane de euro față de perioada precedentă. Vânzările în volum au rămas neschimbate de la an la an.

Ferrero a investit, de asemenea, 142 de milioane de euro în cele patru fabrici italiene ale sale (Alba, Pozzuolo Martesana, Sant'Angelo dei Lombardi și Balvano) în ultimul an, notează ESM.

Ferrero operează în Italia prin intermediul a patru companii – Ferrero Commercial Italia (distribuție și vânzări), Ferrero Industriale Italia (prelucrarea și transformarea materiilor prime în produse finite), Ferrero Management Services Italia (administrativ, financiar și managementul personalului) și Ferrero Technical Services (activități tehnice și IT) – care împreună au raportat o cifră de afaceri combinată de aproape 3 miliarde de euro anul trecut.

La nivel global, Ferrero generează vânzări de peste 14 miliarde de euro pe an.

Nutella pe bază de plante, în curând în magazine

Între timp, prima Nutella pe bază de plante ar putea fi în curând pe rafturile supermarketurilor, potrivit cotidianului italian Corriere della Sera.

Ferrero a depus cererea pentru brevet pentru „Nutella Plant Based” la Oficiul Italian de Brevete, deschizând calea pentru o versiune vegană a popularei tartine de alune. Deși rămâne fidel aspectului și gustului său iconic, această nouă ofertă promite să răspundă cererii tot mai mari de alternative pe bază de plante.

Mișcarea vine în timp ce Ferrero se pregătește să sărbătorească cea de-a 60-a aniversare a produsului său emblematic în 2024.

Citeste si:
Nou concept de magazin în România: cine conduce Good2Go și câte magazine vor fi deschise până la finalul anului
Nou concept de magazin în România: cine conduce Good2Go și câte magazine vor fi deschise până la finalul anului

Piața de plante este înfloritoare în Europa, atingând vânzări de 5,8 miliarde de euro, în timp ce în Italia, piața valorează aproximativ 680 de milioane de euro, determinată în principal de vânzările de lapte vegetal.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nutella și Kinder, produsele ”salvatoare” ale Ferrero. Producătorul se pregătește să lanseze Nutella pentru vegani