Lectură de 2 minute

19 Jul 2023 - Știri și Noutăți

Gomag: Numărul de magazine online a crescut cu 65% în 2023

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Platforma Gomag a înregistrat cu 65% mai multe lansări de magazine online și o creștere a vânzărilor cu peste 35% în prima jumătate din an, iar pentru anul 2023 estimează vânzări de peste 3 milioane de euro. 

Sursa foto: Unsplash

Gomag, platforma eCommerce dedicată business-urilor online, a înregistrat în intervalul ianuarie-iunie din acest an cu 65% mai multe magazine online lansate comparativ cu 2022. De asemenea, procentul de creștere în vânzări este de peste 35% față de anul trecut. Pentru anul 2023, compania estimează vânzări de peste 3 milioane de euro.

Pentru Gomag, prima jumătate a acestui an a adus un număr mult mai mare de magazine lansate și creșteri ale vânzărilor, comparativ cu anul trecut. În acest moment, peste 3500 de magazine din toate segmentele de business vând online cu Gomag. Comercianții prezenți pe Gomag au generat vânzări de peste 600 milioane de lei.

În primele luni ale anului, comercianții prezenți pe Gomag au generat vânzări de peste 600 milioane de lei. Acestea au constat atât din comenzi de produse cu valoare mică, dar și din coșuri de cumpărături cu produse premium, valorând zeci de mii de lei.

Cosmin Dărăban, co-fondator Gomag.

Interesul pentru eCommerce, în continuă creștere

În prezent, echipa Gomag observă o creștere continuă a interesului pentru eCommerce, deși nu mai este vorba de o evoluție explozivă așa cum s-a întâmplat în anii recenți. În acest sens, inclusiv procentul utilizatorilor de internet români care ar fi comandat cel puțin o dată online în ultimul an a ajuns deja la 79%, conform unor studii private.

În privința tendințelor din ecommerce și preferințele consumatorilor în 2023, cei doi fondatori ai business-ului Gomag spun că românii sunt îngrijorați de situația economică actuală, așa că se observă o prioritizare și o analiză avansată înainte de achiziții.

Așadar, clienții sunt mai atenți la produsele cumpărate și la beneficiile oferite de comercianți. De aici derivă o tendință evidentă de creștere a volumelor de plată cu cardul și a opțiunilor de plată BNPL (cumperi acum, plătești mai târziu) / rate.

Citeste si:
Tinerii cumpără mai puțin dacă nu li se oferă opțiunea Buy Now Pay Later
Tinerii cumpără mai puțin dacă nu li se oferă opțiunea Buy Now Pay Later

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Gomag: Numărul de magazine online a crescut cu 65% în 2023