Lectură de un minut

20 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Notino: Crește cererea pentru produsele cosmetice cu protecție solară. Vânzările cremelor pentru copii s-ar majorat cu peste 500%

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Notino, unul dintre cei mai mari retaileri de cosmetice de pe piața din România, a înregistrat o creștere continuă a cererii de produse cosmetice cu protecție solară: comparând vânzările din iunie 2021 cu martie 2021, segmentul a crescut cu 268%, potrivit unui comunicat de presă.

Pe măsură ce consumatorii au devenit din ce în ce mai conștienți de îngrijirea personală, dar și în contextul mult dezbătut al efectelor mediului asupra sănătății, unele segmente au înregistrat o cerere mai mare, precum segmentul de îngrijire și protecție solară:

  • Vânzarea produselor pentru copii cu protecție solară și de îngrijire după expunerea la solare a crescut cu 521%.

  • Printre produsele principale responsabile de creșterea rapidă a segmentului sunt produsele cu protecție solară pentru corp, care au crescut în vânzări cu 307%.

  • Segmentul produselor de îngrijire a corpului după expunerea la soare a crescut cu 727%.

  • Categoria de protecție solară a părului a crescut cu 132%.

  • Vânzările produselor de îngrijire a tenului după expunerea la soare au crescut cu 233%, iar produsele de protecție a tenului cu FPS au înregistrat o creștere de 231%.

Notino este unul dintre cele mai mari magazine online de parfumuri și cosmetice din Europa, înființat în Republica Cehă în 2004. În prezent, Notino activează pe 24 de piețe europene, unde operează, printre altele, 26 de magazine fizice. Compania are un portofoliu de 55.000 de produse, de la peste 1.150 de branduri.

În anul 2020, Notino a realizat o cifră de afaceri de 563 milioane de euro. Anual, Notino vinde peste 55 de milioane de produse și gestionează 12 milioane de comenzi. În timpul sezonului de Crăciun, Notino expediază până la 140.000 de pachete într-o singură zi.

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine

FOTO: Collins Lesulie / Unsplash

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Notino: Crește cererea pentru produsele cosmetice cu protecție solară. Vânzările cremelor pentru copii s-ar majorat cu peste 500%