„Pregătim peste 100.000 de comenzi în fiecare zi, iar de Black Friday acest număr crește brusc. Încă o dată, am văzut un interes extrem de mare pentru cumpărăturile online, mai mult de trei sferturi din toți clienții alegând livrarea prin curier”, a declarat Radek Ondrášík, director de marketing la Notino.
În acest an, majoritatea persoanelor au făcut cumpărături în intervalul orar 21-22:00, când au fost vândute peste 11 produse pe secundă. Aproape 7% din totalul de comenzi pe zi au fost realizate în această perioadă de timp. Clienții au cumpărat mai mult de șase produse în fiecare secundă, iar valoarea medie a unei comenzi a fost de aproximativ 50 de euro.
„Numărul comenzilor crește în fiecare an pentru Notino, mai ales în timpul Black Friday, când multe persoane fac cumpărături pentru cadourile de Crăciun. De aceea ne pregătim întotdeauna pentru această perioadă cu mult timp înainte. Am comandat stocuri încă din primăvara și vara acestui an. Valoarea depozitului nostru este acum de aproximativ 6 miliarde de coroane (1,17 miliarde de lei) și ne-am lărgit gama de produse unice. Așadar, avem suficiente produse pentru perioada Crăciunului", a adăugat Ondrášík.
Parfumurile pentru casă și lumânările, în topul cumpărăturilor
Notino operează în prezent în 28 de țări europene, cu Estonia, Lituania, Letonia și Irlanda alăturându-se în acest an. În timpul Black Friday, majoritatea clienților au făcut cumpărături în Polonia, reprezentând aproape 20% din volumul total al comenzilor. Aceasta a fost urmată de Republica Cehă cu o pondere de aproximativ 14%, urmată de Germania (9,72%), Italia (7,52%) și Slovacia (5,45%).
„Recent, popularitatea parfumurilor pentru casă, în special a lumânărilor, a crescut, lucru pe care îl explicăm, printre altele, prin faptul că oamenii petrec mai mult timp acasă. Parfumurile și seturile de cadouri sunt, desigur, un hit absolut de Crăciun. Cu toate acestea, am înregistrat, de asemenea, în mod tradițional o creștere mare pe segmentele de parfumuri și de cosmetice pentru păr. Per total, ne așteptăm din nou la rezultate record la sfârșitul anului. Dacă anul trecut am înregistrat o creștere de 43% față de anul precedent, atunci rezultatul din acest an ar trebui să arate similar”, a spus Ondrášík.
În România, campania Notino de Black Friday a durat trei săptămâni. Pe 12 noiembrie au adăugat 54.000 de produse în coșurile lor, plasând un total de 15.000 de comenzi.
Pe parcursul lunii noiembrie, cele mai bine vândute categorii au fost make-up - 31,2%, îngrijirea părului - 20,2%, urmată de parfumuri - 16,5%, iar cel mai cumpărat produs a fost rujul Maybelline SuperStay Matte Ink.
Auchan atacă creșterea prețurilor cu un nou tip de magazin: retailerul a inaugurat hipermarketul ATAC Hiper Discount
Notino este unul dintre cele mai mare magazin online de parfumuri și cosmetice din Europa, înființat în Republica Cehă în 2004. Notino activează pe 28 de piețe europene, unde operează, printre altele, 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum Dior, Yves Saint Laurent, Estée Lauder, Gucci, Chloé, Lancôme, Versace și altele. Are un portofoliu incredibil de 80.000 de produse, de la peste 1.400 de branduri.