Flanco, Nike, Styland, Colin’s, fLAmy Geisha, PUPA Milano, CUPIO, I’MOD Flowers, Leonidas si Sokolov sunt brandurile care completează mixul de chiriași în AFI Cotroceni. Cu o suprafață totală de 240.000 m2 și închiriabilă de 88.500 m2, AFI Cotroceni înglobează cele mai multe magazine pe metru pătrat din țară, oferind o gamă completă de cumpărături, servicii si divertisment.
Pentru cumpărături în deplină siguranță, AFI Cotroceni a fost primul mall care a implementat un set complex de măsuri pe care toți clienții și chiriașii l-au respectat, lunar, cheltuielile operaționale pentru respectarea și întreținerea acestor măsuri fiind de 50.000 euro.
Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziția clienților săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spațiu comercial din România, dar și o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunități de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spațiu expozițional care propune o călătorie într-o lume a senzațiilor și iluziilor optice.
AFI Ploiești a fost inaugurat în octombrie 2013, în urma unei investiții de peste 50 milioane euro. Mall-ul oferă o suprafață închiriabilă (GLA – gross leasable area) de 34.000 metri pătrați pe două etaje, găzduind peste 100 de branduri naționale și internaționale, o zona de food court și un cinema cu 6 săli. În 2019, AFI Ploiești a fost evaluat la 68 milioane euro, traficul zilnic ridicându-se la 17.000 de vizitatori.