Lectură de 2 minute

04 Dec 2020 - Știri și Noutăți

Noi magazine în AFI Cotroceni: Flanco, Nike, PUPA Milano sau Leonidas, printre chiriașii mall-ului

Andra Imbrea

AFI Cotroceni, unul dintre cele mai mari centre comerciale din țară, a adăugat în ultimele două luni noi branduri de fashion și lifestyle, ca parte a strategiei de dezvoltare a portofoliului de chiriași care operează pe segmentul mass market al pieței.

Flanco, Nike, Styland, Colin’s, fLAmy Geisha, PUPA Milano, CUPIO, I’MOD Flowers, Leonidas si Sokolov sunt brandurile care completează mixul de chiriași în AFI Cotroceni. Cu o suprafață totală de 240.000 m2 și închiriabilă de 88.500 m2, AFI Cotroceni înglobează cele mai multe magazine pe metru pătrat din țară, oferind o gamă completă de cumpărături, servicii si divertisment.

Pentru cumpărături în deplină siguranță, AFI Cotroceni a fost primul mall care a implementat un set complex de măsuri pe care toți clienții și chiriașii l-au respectat, lunar, cheltuielile operaționale pentru respectarea și întreținerea acestor măsuri fiind de  50.000 euro.

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziția clienților săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spațiu comercial din România, dar și o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunități de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spațiu expozițional care propune o călătorie într-o lume a senzațiilor și iluziilor optice.

AFI Ploiești a fost inaugurat în octombrie 2013, în urma unei investiții de peste 50 milioane euro. Mall-ul oferă o suprafață închiriabilă (GLA – gross leasable area) de 34.000 metri pătrați pe două etaje, găzduind peste 100 de branduri naționale și internaționale, o zona de food court și un cinema cu 6 săli. În 2019, AFI Ploiești a fost evaluat la 68 milioane euro, traficul zilnic ridicându-se la 17.000 de vizitatori.

Citeste si:
Retailerul online de modă Asos anunță rezultate surprinzătoare în contextul pandemiei: creștere de 2,3 mld. de euro în ultimele șase luni

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Noi magazine în AFI Cotroceni: Flanco, Nike, PUPA Milano sau Leonidas, printre chiriașii mall-ului