Lectură de 2 minute

16 Jun 2024 - Știri și Noutăți

Noi funcționalități VTEX pentru retailerii: ce rol va avea inteligența artificială

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Orașul Barcelona este recunoscut ca un hub al tehnologiei și inovației, acesta fiind și motivul pentru care VTEX, platforma enterprise de comerț digital, l-a ales pentru a găzdui prima ediție VTEX CONNECT EUROPE. Evenimentul a reunit lideri cu rezultate remarcabile, responsabili de transformarea comerțului digital în întreaga lume. 

Sursa foto: VTEX/ Facebook

Cu peste 3.100 de înregistrări, reprezentanți din peste 50 de țări și peste 60 de sponsori și parteneri, VTEX CONNECT EUROPE a reprezentat un adevărat succes. Participanții s-au bucurat de peste 10 ore de conținut util și inedit, discursurile fiind susținute de 30 de experți în ecommerce din Europa. Au fost prezentate studii de caz ale unor branduri renumite care și-au transformat comerțul digital în regiune, precum OBI, Ticnova, Mars, RedCloud, Starbucks, Reckitt, Beko și LinkedIn.

În cadrul evenimentului din Barcelona, VTEX și-a anunțat și noile lansări și actualizări menite să eficientizeze comerțul unificat în Europa. VTEX Vision a reprezentat o serie de soluții inovatoare și actualizări, concepute pentru a ajuta afacerile să rămâne agile în timp ce inovează, optimizează și se dezvoltă, îmbunătățind astfel retenția clienților și crescând conversiile.

Strategia companiei de lansare de produse este axată pe patru direcții cheie:

  • crearea unor experiențe compozable rapide și cu un grad ridicat de conversie,
  • împuternicirea reprezentanților de vânzări pe toate canalele,
  • asigurarea unei execuții mai rapide și eficiente,
  • creșterea productivității cu ajutorul AI.

VTEX este o companie cu o creștere susținută și profitabilă, demonstrată prin cifre concrete. În primul trimestru al anului, volumul vânzărilor (GMV) a atins 4 miliarde de dolari americani, o creștere anuală de 22.2%, marcând o nouă eră de creștere a retailului în care platforma sa de comerț reprezintă cea mai importantă investiție.

VTEX este platforma de comerț digital completă care livrează o mai mare eficiență și o reducere a mentenanței pentru organizațiile care sunt în căutarea unei investiții în IT inteligentă și în modernizarea tehnologiei folosite. Prin abordarea noastră pragmatică oferim producătorilor, distribuitorilor și retailerilor o soluție amplă, cu o flexibilitate de neegalat, ce le permite să investească strict în ceea ce le oferă un avantaj competitiv și o creștere a profitabilității. VTEX a câștigat încrederea a 2.600 de clienți B2C și B2B, inclusiv Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având 3.500 de magazine online active în 43 de țări (în anul fiscal încheiat la 31 decembrie, 2023).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Noi funcționalități VTEX pentru retailerii: ce rol va avea inteligența artificială