Sondajul derulat de Nivea arată că oamenii au renunțat la atingerea fizică în timpul pandemiei și ca urmare au cunoscut mai mult ca oricând sentimentul de singurătate. 75% dintre persoanele chestionate au declarat că izolarea le-a făcut să realizeze cât de importantă este atingerea fizică pentru sănătate.
Potrivit studiului:
-
1 din 2 oameni nu trăiește atingerea umană în fiecare zi
-
6 din 10 oameni simt lipsa atingerii umane și își propun să recupereze după ce se va termina pandemia
-
3 din 4 oameni și-au dat seama cât de importantă este atingerea umană pentru sănătatea lor
-
9 din 10 oameni se simt singuri atunci când nu au parte de contact fizic uman
-
1 din 2 oameni declară că izolarea i-a făcut să se simtă mai singuri ca niciodată
-
9 din 10 oameni spun că lipsa atingerii umane îi face să se simtă mai singuri, chiar dacă au mai multe contacte pe rețelele de socializare
Citeste si:Hipermarketul Carrefour din Supernova Pitești va fi modernizat, parte a investiției austriecilor de la Supernova de 20 de milioane de euro
Mai mult de o treime din oameni se așteaptă la nivel global ca reluarea contactului fizic cu persoanele din cercul apropiat (familie, prieteni apropiați) să crească după pandemie, în timp ce reluarea contactelor cu cei din cercul profesional sau cunoștințe mai îndepărtate să scadă pe termen lung, ca urmare a crizei medicale.
Campania Nivea va debuta cu un film documentar care prezintă povestea adevărată a unor surori gemene din Hamburg, născute prematur și modul în care viața uneia dintre ele a fost salvată în incubator prin atingerea surorii sale.
Studiul a fost realizat de Mindline, un institut de cercetare independent, prin intermediul unui sondaj online pe 12.207 persoane in prima faza a studiului, pre pandemie (octombrie 2018-martie 2019) și pe 11.706 persoane in cea de-a doua fază a studiului, in timpul pandemiei (aprilie 2020 - octombrie 2020). Respondenții au provenit din 12 țări din întreaga lume printre care Australia, Brazilia, China, Franța sau Germania și au avut vârste cuprinse între 16 și 69 de ani. Eșantion reprezentativ în funcție de sex, vârstă, regiune și statut profesional.
Beiersdorf AG are sediul in Hamburg si aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial. Compania a generat vânzări de 7,6 miliarde de euro în 2019. Portofoliul său de produse cuprinde mărci internaționale precum Nivea, Eucerin, Hansaplast / Elastoplast și La Prairie.