Lectură de 3 minute

01 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Brandul Nivea înregistrează o creștere de 9,7% a vânzărilor în 2021

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Brandul Nivea a raportat vânzări de 7,6 miliarde euro, în 2021, segmentul Consumer Business fiind în creștere cu 8,8%, până la 6,1 miliarde, scrie ESM Magazine. 

CEO-ul Beiersdorf, Vincent Warnery, a declarat că producătorul Nivea a făcut o serie de „pași strategici foarte promițători” în ultimul an financiar, în care afacerea a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 9,7%, până la 7,6 miliarde de euro. Compania a mai spus că a făcut „progresuri semnificative” în ceea ce privește strategia sa de dezvoltare C.A.R.E.+, în special în domeniile sustenabilității, inovației, digitalizării și creșterii.

„Am exploatat un potențial de creștere nou și atractiv, ne-am îmbunătățit capacitatea de a inova și am atins repere majore ca parte a transformării noastre digitale și durabile – în ciuda multor circumstanțe adverse rezultate în special din pandemia de coronavirus și costuri mai mari de materiale și transport”, a spus Vincent Warnery.

În ceea ce privește diviziile sale principale, segmentul Consumer Business a raportat o creștere puternică în America Latină (18,8%) și America de Nord (13,0%). Europa de Est (6,3%) și Europa de Vest (5,7%) au raportat, de asemenea, o creștere solidă, a spus compania.

Brandul Nivea a înregistrat o creștere organică a vânzărilor de 5,5% în 2021, fiind impulsionată de gama Nivea Luminous 630. Grupul a anunțat recent achiziția brandului american de îngrijire a pielii Chantecaille, precum și deschiderea unui nou centru de inovare în New Jersey.

Grupul a spus că continuarea situației COVID-19, împreună cu un „grad neobișnuit de ridicat de incertitudine cu privire la perspectivele viitoare de afaceri”, a făcut dificilă emiterea unei prognoze fiabile pentru 2022. Cu toate acestea, încă mai crede că va „depăși piața” în produsele de îngrijire a pielii în 2022, segmentul continuând să se îmbunătățească pe măsură ce măsurile impuse de pandemie se relaxează.

Se așteaptă ca segmentul său Consumer Business să înregistreze o creștere a vânzărilor în „gama medie de o singură cifră”, în timp ce tesa este de asemenea de așteptat să raporteze un nivel similar de creștere. Marja EBIT consolidată din operațiunile în curs (cu excepția factorilor speciali) este de așteptat să se situeze în jurul nivelului din anul precedent.

Beiersdorf AG este un furnizor de produse pentru îngrijirea pielii, cu peste 135 de ani de experiență în acest segment de piață. Compania din Hamburg are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și este listată pe DAX, indicele bursier al pieței germane de capital. Beiersdorf a generat vânzări de 7,6 miliarde de euro în 2019. Portofoliul său de produse cuprinde mărcile Nivea, Eucerin, Hansaplast / Elastoplast și La Prairie. Alte mărci din portofoliu sunt Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro și Coppertone.

Citeste si:
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brandul Nivea înregistrează o creștere de 9,7% a vânzărilor în 2021