Ca parte a acestui plan, compania își "raționalizează" organizația, iar cea mai mare parte a cheltuielilor de peste 400 de milioane de dolari asociate cu acest plan va fi destinată costurilor de concediere.
Un purtător de cuvânt al Nike nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii pentru mai multe detalii, inclusiv câți angajați vor fi concediați. Retailerul urmărește, de asemenea, eficientizarea lanțului de aprovizionare, reducând nivelurile de management și lucrând pentru a-și îmbunătăți capacitățile de aprovizionare, potrivit retaildive.com
Veniturile Nike Direct în trimestrul respectiv au crescut cu 6%, în timp ce vânzările en-gros au scăzut cu 2%. Retailerul a revenit recent la o serie de parteneri angro de care s-a retras anterior, inclusiv Macy's și DSW. CEO-ul John Donahoe a declarat că decizia companiei de a restructura întreprinderea sub conducerea lui Heidi O'Neill și Craig Williams, care au preluat noi funcții în luna mai, va contribui la stimularea inovației.
Nike a făcut o serie de schimbări în echipa sa de conducere în acest an, numind un nou director de tehnologie, director de marketing, director de design, director de inovare, director de diversitate, echitate și incluziune și șef al afacerii sale pentru femei în 2023.
Pe măsură ce privește în viitor, compania investește în dezvoltarea afacerii sale pentru femei cu jambiere și sutiene la toate nivelurile de preț. Donahoe a remarcat faptul că firma are acum jambiere în gama de peste 100 de dolari, un nivel de preț "în care nu ne aflam anterior", au afirmat reprezentații companiei.