Lectură de 4 minute

03 Jul 2023 - Știri și Noutăți

Nike, Bershka și Guess, cele mai cumpărate branduri de pe Zalando, de către femei

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Zalando, una dintre cele mai importante platforme online europene de fashion și lifestyle, cu peste 51 de milioane de clienți în 25 de țări, a împlinit un an de la intrarea pe piața din România. În acest timp, compania a continuat să investească din punct de vedere al tehnologiei și inovației pe piața locală, în demersul prin care urmărește să devină un punct de referință pentru românii interesați de tendințele fashion și inspirație în această zonă.

Sursa foto: unsplash.com

Ce le place clienților români?

În România, consumatorii au experiență în ceea ce privește cumpărăturile online de fashion și apreciază un magazin cu ofertă variată, unde pot găsi tot ceea ce caută. Piața de fashion din România se dezvoltă rapid, iar românii sunt dispuși să aloce bani achiziției de articole de acest fel, optând tot mai des pentru cumpărături online, pentru că este o alternativă convenabilă și rapidă la retailul tradițional.

Zalando le oferă clienților români o selecție variată, cu circa 1.800 de branduri disponibile în magazinul online, cele mai populare trei categorii fiind streetwear, premium și îmbrăcăminte pentru copii. La o analiză mai atentă a preferințelor clienților români, în gama pentru femei, sneakerșii, gecile de iarnă și tricourile au fost cele mai populare articole pe Zalando, Nike, Bershka și Guess fiind cele mai cumpărate branduri în această categorie.

În gama pentru bărbați, gecile, sneakerșii și blugii au fost cele mai comandate produse, Nike, Jordan și Pier One, una dintre brandurile proprii Zalando, fiind cele mai des achiziționate. În categoria accesoriilor, rucsacurile, căciulile și mănușile au fost foarte căutate anul trecut.

Clienții români apreciază și selecția de designer exclusivă, Zalando fiind singura platformă de e-commerce care oferă, de exemplu, brandurile Vivienne Westwood și Next în România.

Brandurile premium precum Tommy Hilfiger, Guess, Calvin Klein și Karl Lagerfeld sunt, de asemenea, foarte căutate de clienții români, numărându-se adesea printre numele cele mai bine vândute. Anul trecut, Zalando a adăugat în portofoliu și brandul local Ioana Ciolacu. Pe de altă parte, românii sunt sensibili la preț și interesați de oferte, în special în contextul inflație actuale.

Gama Zalando pentru copii a avut și ea mare succes în România, cu Nike Sportswear, Jordan și Next în top trei branduri pentru această categorie. Costumele sport de culoare neagră Nike Performance sunt foarte căutate de părinții care doresc haine sport confortabile pentru cei mici, românii apreciind însă și noile articole speciale Zalando pentru copii, cu personajele favorite Frozen, Mickey Mouse sau Marvel.

Fiind o platformă de fashion și lifestyle cu multiple categorii și colecții, Zalando își va continua demersurile prin care urmărește să ofere o experiență fashion relevantă din punct de vedere al brandurilor locale și internaționale, dar și al serviciilor accesibile și de înaltă calitate.

Citeste si:
5 to go bate palma cu City Grill și inaugurează două cafenele în aeroportul Henri Coandă
5 to go bate palma cu City Grill și inaugurează două cafenele în aeroportul Henri Coandă

Cabină de probă virtuală la Zalando

Recent, Zalando a lansat un proiect pilot pentru o cabină de probă virtuală, ce le permite clienților din cele 25 de piețe să-și găsească mărimea potrivită. Prin intermediul acestei cabine de probă virtuale, clienții pot crea un avatar 3D pornind de la caracteristici precum înălțimea, greutatea și genul. Pentru o gamă selectată de blugi - una dintre cele mai dificile categorii în ceea ce privește găsirea mărimii potrivite, din cauza lipsei mărimilor standard - clienții pot folosi avatarul creat pentru a vedea cum le-ar veni diferite mărimi de la diferite branduri, cu ajutorul unei reprezentări grafice care indică zonele în care hainele sunt strâmte sau largi.

Acesta este doar un prim pas, Zalando urmând să lanseze o aplicație pentru determinarea mărimilor, ce va duce consilierea în această zonă la nivelul următor. Prin simpla realizare a două fotografii, clienții vor putea primi sfaturi privind mărimea bazate pe măsurile lor.

Zalando este una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle online din Europa. Fondată la Berlin în 2008, compania oferă o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty, la peste 51 de milioane de clienți activi din 25 de țări. Selecția de branduri internaționale include atât nume cunoscute la nivel global, cât și mărci locale.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nike, Bershka și Guess, cele mai cumpărate branduri de pe Zalando, de către femei