Lectură de 2 minute

01 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Nestle lansează un nou produs: ce sortiment de cafea intră pe piață

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Nestlé, companie de alimente și băuturi din lume, lansează și în România un nou produs, NESCAFÉ 3in1 Black Roast. Produsul conține cafea solubilă realizată din boabe de cafea Robusta, dar prăjite mai mult timp.

Sursa foto: Nestle România

NESCAFÉ este un brand cu peste 6.000 de cești de cafea consumate în fiecare secundă în întreaga lume.

Cafeaua solubilă din noul NESCAFÉ 3in1 Black Roast este realizată din boabe de cafea Robusta, care, prin intermediul unei tehnologii dedicate, sunt prăjite mai mult timp. O prăjire mai îndelungată aduce un gust și o aromă mai puternice de cafea, eliberând întreaga aromă a boabei de cafea. Ulterior, cafeaua solubilă este integrată cu zahăr și lapte praf degresat pentru a crea un produs de tip 3in1. Rețeta NESCAFÉ 3in1 Black Roast, dezvoltată în special pentru piețele din regiunea Europei de Sud-Est, aduce împreună două gusturi opuse: intensitatea prăjirii cafelei și textura cremoasă a laptelui.

NESCAFÉ 3in1 Black Roast își propune să iasă în evidență la raft prin ambalajul său alb și negru într-o categorie tradițional codificată pe culori. Consumatorii de produse 3in1 asociază în mod tradițional culorile roșu și verde ale ambalajului cu variantele respective 3in1 Original și Strong cu care sunt familiarizați. Conceptul produsului se reflectă în comunicare, care își propune să ajungă la și să se conecteze cu generația mai tânără. Contrastul dintre aroma intensă și bogată a cafelei, a laptelui și a zahărului din NESCAFÉ 3in1 Black Roast ar putea deveni o combinație preferată pentru consumatorii din întreaga regiune.

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nestle lansează un nou produs: ce sortiment de cafea intră pe piață