Pe parcursul celor trei săptămâni, studenții vor participa la un program de dezvoltare practică susținut de specialiști din domeniile Logistică, Finanțe, Vânzări, Marketing, Digital, Relații publice, Comerț electronic, Nutriție, Sustenabilitate și multe altele.
Aceștia își vor putea dezvolta abilitățile de leadership, comunicare, lucru în echipă, gândire critică, inteligență emoțională, vor avea parte de o experiență multiculturală, lucrând alături de studenți din alte țări și descoperind noi culturi și perspective.
Programul culminează cu un proiect în echipă, sub coordonarea angajaților Nestlé, care va fi echivalentul unui test de absolvire.
Inițiativa Summer’s Cool dorește să completeze pregătirea teoretică oferită de universitate cu o pregătire practică care îi va familiariza pe studenți cu cerințele și realitatea locurilor de muncă din lumea afacerilor. De la lansarea sa în 2017, peste 160 de studenți au participat in acest program, care face parte din inițiativa globală Nestlé Needs YOUth.
În acest an, inițiativa Nestlé Needs YOUth aniversează 10 ani de la lansare și continuă să ajute tineri să-și dezvolte abilitățile de care au nevoie pentru a prospera în viitoarea lor carieră.
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială.