Lectură de 3 minute

29 Mai 2024 - Știri și Noutăți

Nemții de la OBI, retailer de bricolaj, care au părăsit România acum 10 ani, a bătut palma cu VTEX

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, a fost selectată de OBI, unul din principalii retaileri multinaționali pe segmentul Do It Yourself (DIY), cu sediul în Germania, pentru accelerarea capacităților de comerț digital ale acestuia și afirmarea statutului ca unul din liderii sectorului de amenajare a locuinței.

Sursa foto: OBI/ Facebook

Retailerul german a ales VTEX, în fața altor platforme de comerț digital dedicate întreprinderilor mari, pentru abilitatea sa demonstrată de a automatiza procesele de business, de a simplifica infrastructura necesară operațiunilor de comerț digital și de a îmbunătăți experiența clienților. Folosind avantajul oferit de platforma de comerț VTEX, OBI și-a integrat canalele de ecommerce, cele 349 de magazine fizice de pe teritoriul Germaniei, dar și vânzătorii terți, într-o singură platformă tranzacțională. Această integrare extinde oferta de produse comercializate de retailerul german și asigură clienților o experiență de cumpărături adaptată nevoilor lor prin integrarea opțiunilor de livrare și ridicare a produselor.

Cu magazinele fizice integrate la nivel național, clienții pot ridica în mod convenabil comenzile plasate online în doar două ore de la înregistrarea acestora.

O platformă care deblochează direcția strategică a OBI

De la migrarea pe platforma VTEX, OBI a văzut o mai bună experiență pentru clienții și echipele sale de dezvoltare, cu îmbunătățiri semnificative, care includ:

  • Managementul unificat al magazinelor fizice și al canalelor de vânzare online: 350 de conturi independente conectate la un singur cont central.
  • Creștere uniformă a traficului: Traficul către platforma VTEX a fost crescut treptat, în mod controlat, de la 1% la 100% în timpul lansării.
  • Agilitate mai mare: echipele de dezvoltare OBI pot construi, testa și implementa în mod independent noi module și funcționalități care adaugă valoare utilizatorilor finali.
  • Scalabilitate: platforma VTEX va servi drept bază pentru scalarea rapidă în diferite țări.

Beneficiile pentru care tot mai multe companii migrează pe VTEX

Rezultatele companiilor scot în evidență avantajele cheie ale VTEX, avantaje care includ o rentabilitate a investiției de 133%; creșterea afacerilor cu un randament mediu suplimentar de 17,1 milioane USD; și economii de 5,8 milioane USD după migrarea de la o platformă comercială veche la VTEX.

Companiile care au migrat pe VTEX s-au bucurat de valoarea pe care au obținut-o după trecerea pe platforma composable și completă. Acest lucru se aliniază cu recunoașterea obținută de VTEX, ca unic furnizor desemnat “Customers’ Choice” în raportul “Gartner® Voice of the Customer for Digital Commerce Report” din 2024 (aici), care consolidează poziționarea VTEX în fruntea tehnologiilor care modelează viitorul comerțului digital. Prin optimizarea infrastructurii de comerț digital, facilităm creșterea profitabilă pentru companii din 43 de țări, din întreaga lume.

OBI vă poate ajuta să vă proiectați casa în mod creativ și independent. Gama include produse și oferte de servicii în domeniile bricolaj, construcții și grădini. Prioritatea principală a OBI este să vă permită să vă transformați propria casă în conformitate cu propriile dorințe, cu opțiunile disponibile și cunoștințele și abilitățile dvs. de bricolaj. OBI are în prezent peste 640 de magazine în toată Europa. Pe lângă piața sa de origine din Germania, OBI este reprezentată și în alte nouă țări europene: Bosnia și Herțegovina, Italia, Austria, Polonia, Elveția, Slovenia, Slovacia, Cehia și Ungaria. OBI este o companie din cadrul Grupului Tengelmann.

VTEX este platforma de comerț digital completă care livrează o mai mare eficiență și o reducere a mentenanței pentru organizațiile care sunt în căutarea unei investiții în IT inteligentă și în modernizarea tehnologiei folosite. Prin abordarea noastră pragmatică oferim producătorilor, distribuitorilor și retailerilor o soluție amplă, cu o flexibilitate de neegalat, ce le permite să investească strict în ceea ce le oferă un avantaj competitiv și o creștere a profitabilității. VTEX a câștigat încrederea a 2.600 de clienți B2C și B2B, inclusiv Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având 3.500 de magazine online active în 43 de țări (în anul fiscal încheiat la 31 decembrie, 2023).

Citeste si:
Mokka BNPL a bătut palma cu platforma de e-commerce Seliton
Mokka BNPL a bătut palma cu platforma de e-commerce Seliton

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Nemții de la OBI, retailer de bricolaj, care au părăsit România acum 10 ani, a bătut palma cu VTEX