Lectură de 3 minute

18 Oct 2022 - Știri și Noutăți

Încă un supermarket online pentru români: Sezamo își lansează serviciile pentru publicul larg  

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, își lansează astăzi serviciile de e-groceries pentru publicul larg, în București și o parte din județul Ilfov, în urma unei investiții de 6 milioane de euro. 

Sursa foto: Sezamo

Sezamo oferă o selecție de peste 10.000 de produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și cele mai populare branduri de tip supermarket, toate într-un singur loc, depășind oferta unui supermarket obișnuit.

Comanda este livrată în 3 ore sau la ora programată, cu un serviciu unic în România - intervalul de livrare de 15 minute. În plus, compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” instant pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.

Sezamo oferă produse de la producători locali recunoscuți precum fructe și legume ECO de la Nasul Roșu, panificație de la Pain Plaisir, mezeluri de la Moș Iosif, carne de la VacaMuuu și lactate de la Origini. Există și un larg sortiment de produse BIO și ecologice, printre care și brandul recunoscut la nivel european Alnatura și o întreagă secțiune specializată dedicată veganilor cu burgeri grozavi fără carne de la Beyond Meat și alternative pentru lactate de la NoMoMoo.

Mamele pot obține alimente organice de la Holle, alături de scutece ECO de la Bamboo Nature. Astfel, consumatorii pot economisi între 5 și 7 drumuri la cumpărături și timpul pe care în mod normal l-ar fi petrecut la supermarket, la piață sau la măcelăria preferată, prin intermediul site-ului sau aplicației Sezamo.

Compania livrează cu o flotă proprie de mașini electrice (având și stații proprii de încărcare la depozitul din Ștefăneștii de Jos), utilizează pungi reutilizabile, prietenoase cu mediul, confecționate din plastic reciclat, care reduc amprenta asupra mediului înconjurător și au implementat programul „Save the Food”, prin care clienții contribuie la reducerea risipei alimentare prin achiziționarea de alimente pe cale de expirare la un preț redus.

Cei patru piloni pe care Sezamo își bazează întreg procesul operațional sunt sortimentul divers de produse, serviciile inovative, prețurile competitive și respectul pentru mediul înconjurător. Comanda minimă este de 150 lei, iar costul livrării este gratuit la comenzile de peste 300 lei.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

Citeste si:
Românii, mari iubitori de pisici. Sezamo va mări varietatea de produse pentru animale
Românii, mari iubitori de pisici. Sezamo va mări varietatea de produse pentru animale

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane euro în 2021.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Încă un supermarket online pentru români: Sezamo își lansează serviciile pentru publicul larg