Lectură de 0 minute

07 Aug 2018 - Știri și Noutăți

Mutare strategica pentru Carrefour, care anunta un parteneriat surpriza

Saptamana aceasta s-a confirmat un parteneriat strategic intre Tesco si Carrefour, una gandita pe termen lung pentru putea tine negocieri cu furnizorii in ideea reducerii de preturi, informeaza Digi 24.

 

Inca din luna iulie, cele doua companii au anuntat ca alianta lor vizeaza acoperirea relatiilor cu furnizorii globali, precum si achizitiile comune de produse sub brand propriu.

Parteneriatul Tesco si Carrefour este aproximat la vanzari combinate in valoare de 170 de miliarde de dolari.

Acesta vizeaza asigurarea de preturi de achizitii mai bune pentru diversi furnizori, printre care si Nestle Procter & Gamble, Unilever, Danone etc. Scopul este imbunatatirea competivitatii grupurilor.

S-au facut precizari ca schimbarea va intra in vigoare din octombrie anul acesta.

Citeste si:
Anei Krasovschi, directoarea de Resurse Umane a Carrefour, pleacă din companie după 20 de ani

 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Mutare strategica pentru Carrefour, care anunta un parteneriat surpriza