Lectură de 2 minute

18 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Motorola și Decathlon lansează campania HelloMișcare, pentru susținerea activității fizice: vouchere de 200 de lei pentru echipamente sportive

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Motorola, în parteneriat cu Decathlon, retailer european de articole sportive, au dat startul campaniei HelloMișcare, ce susține conștientizarea importanței sănătății digitale și a dezvoltării unui stil de viață echilibrat, prin facilitarea activităților fizice și a sportului în aer liber.  

Prin campania Hello Mișcare, cei pasionați de tehnologie și mișcare pot câștiga 50 de vouchere în valoare de 200 de lei fiecare, pe care câștigătorii le pot folosi în toate magazinele Decathlon din țară, dar și 5 trotinete Oxelo și o bicicletă Rockride, potrivit unui comunicat de presă.

În perioada 18 iunie – 18 iulie, orice telefon Motorola achiziționat online de pe site-ul Motorola sau din magazinele partenere, Altex, Media Galaxy, Orange, Vodafone, Digi, eMAG și Flanco, al cărui cod IMEI este înscris pe www.castigacumotorola.ro, poate intra în tragerea la sorți pentru câștigarea unuia dintre premiile puse la dispoziție de către Decathlon.

Orice dispozitiv Motorola cumpărat în perioada campaniei HelloMișcare, al cărui cod IMEI este înscris pe www.castigacumotorola.ro, va intra în tragerea la sorți pentru câștigarea articolelor sportive oferite de către Decathlon.

Pentru lumea sportului, digitalizarea este esențială în a face sportul accesibil, a aduce comunitățile de sportivi împreună și în a-i încuraja pe oameni să găsească întotdeauna timp și soluții pentru a practica sportul/sporturile favorite. Tocmai de aceea, susținem cu mare interes proiectul inițiat de colegii de la Motorola și ne bucurăm să facem parte din această campanie", a declarat Cezar Nicolaescu, director marketing Decathlon Romania.

Motorola Mobility LLC a fost achiziționată de Lenovo Group Holdings în 2015. Motorola Mobility este o subsidiară deținută integral de Lenovo și produce telefoane mobile sub marca Moto și Motorola.

Decathlon, unul dintre retailerii europeni de pe piața de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent în retailul sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de colaboratori în 2021.

Citeste si:
Fitness-ul corporate înseamnă companii și angajați sănătoși
Fitness-ul corporate înseamnă companii și angajați sănătoși
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Motorola și Decathlon lansează campania HelloMișcare, pentru susținerea activității fizice: vouchere de 200 de lei pentru echipamente sportive