Lectură de 2 minute

04 Jul 2022 - Știri și Noutăți

Mondelēz International integrează oficial Chipita Global în portofoliul său

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

Mondelēz International, deținătorul brandurilor Oreo, Milka, Oreo, belVita și Toblerone, a anunțat astăzi că a integrat în mod oficial compania recent achiziționată Chipita Global S.A, care are în portofoliu mărci precum 7Days, Chipicao și Fineti.

Sursa foto: Ivo Naydenov, VP & Managing Director South Central Europe Mondelēz International

Achiziția, care a fost finalizată în ianuarie 2022, permite Mondelēz International să ofere un portofoliu extins de produse de patiserie în Europa, răspunzând cererii în creștere a consumatorilor pentru acest segment. În prezent, produsele Chipita ajung la două miliarde de consumatori din peste 50 de țări, iar în urma achiziției s-a înregistrat deja o creștere puternică la nivelul întregii afaceri, informează compania.

Mondelez își întărește poziția pe piața snakcurilor coapte

După integrarea formală cu Chipita, Mondelēz South Central Europe va cuprinde România, Bulgaria, Grecia, Cipru și piețele din estul Adriaticii - Serbia, Croația, Slovenia, Bosnia și Herțegovina, Muntenegru, Albania, Macedonia de Nord și Kosovo.

“După șase luni în care am lucrat împreună, suntem acum într-o poziție foarte puternică pentru a ne concentra asupra planurilor noastre de inovare prin noi combinații de produse și pe creșterea brandurilor Chipita pe piețele noi și consacrate. Devenind un lider global în categoria snackuri coapte vom putea contribui la o creștere accelerată pentru Mondelēz International, în timp ce continuăm să ne consolidăm poziția în domeniul snacking-ului în Europa, prin crearea gustărilor potrivite, pentru momentul potrivit, în modul potrivit", a declarat Ivo Naydenov, VP & Managing Director South Central Europe în cadrul Mondelēz International.

Ce branduri deține Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) este prezent în aproape 150 de țări. Cu venituri de aproximativ 29 de miliarde de dolari în 2021, MDLZ deține branduri globale și locale de referință, precum biscuiții Oreo, belVita și LU, ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone, bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră în clasamentele Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Chipita a avut venituri de peste 580 milioane de dolari

Chipita a fost înființată în Grecia în urmă cu 40 de ani. Este unul dintre cei mai mari producători de snackuri sărate și dulci din Europa Centrală și de Est, cu venituri de aproximativ 580 milioane de dolari în 2020. Cu o poziție de lider în producția de croissante ambalate și snackurile coapte, compania are un portofoliu de mărci emblematice care printre altele includ: 7Days, Chipicao și Fineti. Un pilon în luarea deciziilor companiei a fost dezvoltarea și extinderea snackurilor de patiserie și coapte, pe multe piețe, impulsionate de inovație și capacități puternice de producție. Are opt fabrici de producție cu prezență în peste 50 de țări și are peste 5.400 de angajați.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Mondelēz International integrează oficial Chipita Global în portofoliul său