Lectură de 2 minute

26 Oct 2022 - Știri și Noutăți

Mondelēz extinde programul Cocoa Life cu o investiție totală de 1 miliard de dolari, până în 2030

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Mondelēz International anunță o nouă fază a programului său Cocoa Life, susținută de o investiție adițională de 600 de milioane de dolari până în 2030, ajungând la un total de 1 miliard de dolari investiți de la lansarea programului, în 2012. Obiectivul acestei faze este de a extinde producția de cacao și de a colabora cu aproximativ 300.000 fermieri în cadrul programului, până în 2030. 

Sursa foto: Mondelez International

Mondelēz International a lansat Cocoa Life în 2012 pentru a face aprovizionarea cu cacao mai sustenabilă și pentru a crea o abordare integrată, care să aducă soluții la problemele de bază sistemice, incluzând productivitatea fermelor, îmbunătățirea nivelului de trai al fermierilor, dezvoltarea comunităților, sprijin în combaterea exploatării prin muncă a copiilor și a combaterii despăduririlor, sub umbrela unui singur program.

10 ani mai târziu, programul s-a extins considerabil, incluzând 200.000 de fermieri și o investiție de 400 milioane de dolari până la finalul anului 2022.

Obiectivele măsurabile ale programului arată:

  • Venitul net al fermierilor a crescut cu aproximativ 15% în Ghana și 33% în Coasta de Fildeș
  • Plantațiile de cacao sunt mai extinse, cu creșteri ale veniturilor și standardelor de viață ale fermierilor
  • 61% din comunitățile Cocoa Life din Africa de Vest sunt incluse într-un sistem de monitorizare și remediere pentru combaterea exploatării copiilor, cu scopul de a ajunge la 100% până în 2025.

Până în 2030, Cocoa Life va crește numărul fermierilor care trăiesc din producția de cacao, va îmbunătăți sistemele de protecție a copiilor și accesul la educație de calitate în comunitățile Cocoa Life și își propune să nu existe despăduriri în zonele fermelor Cocoa Life, la nivel global.

Sustenabilitatea este acum un pilon de sine stătător al strategiei de creștere a businessului Mondelēz International, care va aduce valoare pe termen lung pentru business și partenerii de pe lanțul valoric.

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 29 de miliarde de dolari în 2021, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Citeste si:
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Mondelēz extinde programul Cocoa Life cu o investiție totală de 1 miliard de dolari, până în 2030