Lectură de un minut

11 Feb 2021 - Știri și Noutăți

Mondelez lansează o ediție limitată a biscuiților OREO, în colaborare cu Lady Gaga

Andra Imbrea

Producătorul de alimente și snackuri Mondelez a lansat o ediție limitată a biscuiților Oreo. Aceasta este realizată în colaborare cu Lady Gaga și se găsește deja pe rafturile magazinelor.

 

Noua ediție a biscuiților Oreo este inspirată de cel mai recent album al superstarului Lady Gaga, lansat în 2020, „Chromatica” și este disponibilă deja în magazinele din România. Ambalajul în ediție limitată este disponibil pentru cutiile de 176g  și pentru pachetele tubulare de 154g.

Noutatea este dată de noul ambalaj: clasicul pachet albastru OREO Original are o notă Gaga, transformându-se într-un roz vibrant în acord cu albumul „Chromatica” – cel care a inspirat acest design, și aduce o experiență digitală interesantă care așteaptă să fie descoperită împreună cu premii muzicale inedite pentru câștigători.

Începând cu luna februarie, cu orice pachet OREO ediție limitată, fanii pot accesa un conținut exclusiv destinat acestei colaborări, iar din 1 martie, prin achiziția oricărui pachet OREO, pot participa la tragerea la sorți pentru a câștiga premii muzicale. Astfel, consumatorii pot scana de pe pachetele ediție limitată un cod QR pentru a obține acces la OREOgrams cu Lady Gaga, o serie de mesaje inspiraționale ale cântăreței.

De asemenea, OREO va lansa o competiție unică pentru superstarurile în devenire, provocându-i pe „Little Monsters” și pe iubitorii de OREO să împărtășească propria lor versiune a melodiei „Stupid Love”, piesa principală a albumului aclamat de critici. Cei mai buni participanți vor avea videoclipul editat pentru a crea un duet muzical virtual alături de Lady Gaga.

Citeste si:
Alexandrion Group lansează în România Grande Couronne, un single malt scotch whisky, disponibil în ediție limitată

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Mondelez lansează o ediție limitată a biscuiților OREO, în colaborare cu Lady Gaga