Lectură de 2 minute

18 Mai 2023 - Știri și Noutăți

Mondelēz International a publicat noul raport „Snacking Made Right”. Ce obiective a atins compania

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Mondelēz International a publicat Raportul Snacking Made Right pentru anul fiscal 2022, progresând în ce privește prioritățile de mediu, sociale și de guvernanță (ESG) și îndeplinind misiunea companiei de a conduce viitorul snackingului.

Sursa foto: Mondelez International

Raportul Snacking Made Right din acest an ilustrează progresele înregistrate de companie în vederea atingerii obiectivelor sale pentru 2025, inclusiv aprovizionarea cu ingrediente mai sustenabile, contribuția la reducerea schimbărilor climatice, îmbunătățirea ambalajelor, promovarea inițiativelor de diversitate, echitate și incluziune (DE&I) și sprijinirea consumatorilor, colegilor și comunităților.

În ultimul an, compania a făcut progrese considerabile în direcția îndeplinirii obiectivelor sale pentru 2025, inclusiv:

  • aprovizionarea mai sustenabilă a ingredientelor cheie, reducerea impactului climatic, respectarea drepturilor omului și îmbunătățirea ambalajelor pentru a fi reciclabile.
  • o companie cu o forță de muncă diversă, cu oameni talentați, înregistrând progrese importante în ambițiile noastre globale DEI pentru colegi, cultură și comunități.
  • Evoluția portofoliului, pentru a răspunde opțiunilor variate de nutriție și stare de bine ale consumatorilor, promovând în același timp consumul conștient al porțiilor și stilul de viață activ.

Pe parcursul anului 2022, Mondelēz International a continuat să fie lider în a contribui la cultivarea boabelor de cacao într-un mod responsabil prin Cocoa Life - programul nostru global de sustenabilitate pentru cacao, la care au participat peste 230.000 de fermieri până la sfârșitul anului 2022. Compania a anunțat, de asemenea, următoarea fază a programului Cocoa Life, susținută de o finanțare suplimentară de 600 de milioane de dolari până în 2030, ceea ce reprezintă o investiție totală de 1 miliard de dolari de la începutul programului, pentru a crește scara volumului de cacao, pentru a colabora cu aproape 300.000 de fermieri până în 2030 și pentru a-și accelera impactul.

Mondelēz International e prezentă în 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 31 de miliarde de dolari în 2022, MDLZ deține branduri globale, precum biscuiții și gustările coapte Oreo, Ritz, LU, Clif Bar și Tate’s Bake Shop, precum și ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Mondelēz International a publicat noul raport „Snacking Made Right”. Ce obiective a atins compania