Lectură de un minut

29 Jul 2015 - Știri și Noutăți

MOL a deschis prima benzinarie cu produse si preturi ca in supermarketuri

Abonează-te pe  

MOL Romania a deschis prima benzinarie cu produse si preturi ca in supermarketuri, la Ploiesti (Blejoi), in cadrul proiectului pilot de introducere a conceptului Fresh Corner, care are in plan inaugurarea a cinci astfel de benzinarii pana la finalul anului, scrie Wall-Street.ro.

Fresh Corner include alimente proaspete, cumparaturi pentru acasa si diverse sortimente de cafea. Sortimentatia in aceste benzinarii se va schimba in functie de cerintele clientilor, va fi mereu in schimbare. Produsele din benzinarii vor fi cele mai relevante, de care cumparatorii au nevoie de cele mai multe ori. Zilnic, in statiile MOL din Romania intra in jur de 100.000 de consumatori.

"Cel mai important punct al strategiei este cafeaua, dar si sa intelegem ce isi doresc consumatorii. In momentul in care venim cu o oferta de sandwichuri si cafea nu putem sa gandim ca o companie petroliera si ca o companie specializata in aceste domenii. Din noua strategie de retail fac parte si produsele pentru acasa, bineinteles nu incercam sa fim sau sa ne tranformam intr-un hypermarket. Vrem sa fim precisi, de aceea vom avea produse complementare pe care oamenii sa le cumpere in drum spre birou sau sala de sport. La nivel regional, marja preturilor va fi de plus/minus 10% fata de hypermarketuri. In Romania, este posibil ca pentru anumite categorii de produse sa avem acelasi pret ca in hypermarketuri iar pentru altele un pret mai mare cu doar 6%", a declarat suedezul Lars Höglund, senior vice presedinte MOL Group Retail.

Mai multe pe Wall-Street.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  MOL a deschis prima benzinarie cu produse si preturi ca in supermarketuri