Lectură de 2 minute

21 Dec 2021 - Știri și Noutăți

MIZAR și Bijuteria Jasmin, două noi branduri locale, își deschid puncte de vânzare în centrul comercial Shopping City Timișoara

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Magazinele MIZAR și Bijuteria Jasmin, două noi branduri locale, își deschid puncte de vânzare în Shopping City Timișoara. Primul magazin Mizar din Timișoara are o suprafață de 106 metri pătrați, iar magazinul Bijuteria Jasmine, producătorul autohton de bijuterii și verighete, deschide a doua unitate din Timișoara.

În fiecare sezon, brandul de haine și accesorii dedicat exclusiv femeilor MIZAR cu o istorie de peste 25 de ani, lansează o colecție care cuprinde 300 - 400 de modele noi. Colecțiile MIZAR sunt orientate către un design modern și cu materiale preponderent din fibre naturale. MIZAR are un atelier propriu de creație și design și peste 1.000 de metri pătrați de spații de producție. Anual, MIZAR are disponibile peste 1.000 de modele noi din colecțiile urban street, city chic și office.

Bijuteria Jasmin deschide al doilea magazin în Timișoara

Cel de-al doilea magazin deschis în această perioadă este Bujiteria Jasmin, producătorul autohton de bijuterii și verighete. Brandul este prezent pe piață din 1981, iar bijuteriile sunt livrate împreună cu un certificat care atestă calitatea acestora. Acesta este cel de-al doilea punct de vânzare al brandului în Timișoara, pe lângă sediul central aflat în centrul orașului.

Retail jobs

Shopping City Timișoara, situat pe Calea Şagului nr. 100, deține o suprafaţă închiriabilă de 72.000 metri pătraţi și are 2.700 de locuri de parcare disponibile pentru clienți. Centrul comercial are în portofoliu branduri internaționale precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, Peek & Cloppenburg, Reserved, Cropp, House, Sinsay, C&A, New Yorker, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Humanic, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de branduri românești apreciate la nivel național.

Carrefour a deschis în Timişoara primul şi singurul hipermarket din zona de vest a ţării. Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 10.000 mp.

În luna octombrie a acestui an, Shopping City Timișoara a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 15 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România.

Citeste si:
Brandul Pull&Bear deschide în București, în centrul comercial Afi Cotroceni, cel mai nou concept de magazin
Brandul Pull&Bear deschide în București, în centrul comercial Afi Cotroceni, cel mai nou concept de magazin

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  MIZAR și Bijuteria Jasmin, două noi branduri locale, își deschid puncte de vânzare în centrul comercial Shopping City Timișoara