Lectură de 2 minute

12 Jan 2021 - Știri și Noutăți

Un nou brand pe piața FMCG: Mixit, producător de amestecuri personalizate de musli, pariază pe România

Andra Imbrea

Mixit, companie cehă ce produce amestecuri personalizate de musli și fructe liofilizate, a intrat pe piața din România. Fondatorii companiei mizează pe faptul că pe piața românească nu există un proiect similar care să propună rețete de musli personalizat și estimeaza că România va reprezenta între 5 și 10% din vânzări la finalul anului.

Mixit, un brand fondat în 2010, a lansat magazinul online în România chiar înainte de Crăciun și ajuns astfel să fie prezent în cinci țări: Republica Cehă, Slovacia (2013), Polonia (2014) și Ungaria (2019). Extinderea va ajuta compania să atingă o creștere de 30% în 2021.

În România, Mixit.ro va oferi o gamă similară cu cea din alte țări. Oferta distinctivă a companiei este posibilitatea de a amesteca musli, terci, fructe liofilizate și nuci pentru a crea propriul mix individualizat. În plus, clienții pot alege dintr-o gamă de produse bestseller gata pregătite. Treptat, oferta pentru piața românească va fi extinsă pentru a include și drajeuri de ciocolată, băuturi proteice sau creme de ciocolată.

Până în prezent, am fost primiți cu căldură pe toate piețele, ceea ce ne dă încredere că românii se vor bucura și ei de crearea propriului amestec de cereale pentru micul dejun, de musli și alte bunătăți”, a afirmat Tomáš Huber, cofondator Mixit.

Expansiunea externă este un motor puternic de creștere pentru Mixit. Pe piața cehească, compania este deja cunoscută și adună 78% venituri (în 2020) dintr-o cifră totală de afaceri de 14.500.000 euro. Creșterea din 2020 s-a datorat mai multor factori cumulați: adăugarea constantă de noi produse și eficientizarea livrărilor.

Citeste si:
Tranzacție finalizată pe piața de lux: LVMH a cumpărat Tiffany pentru o sumă mai mici decât cea stabilită inițial

Inițial, în această primăvară, pandemia de coronavirus a afectat afacerea Mixit. Comerțul en gros cu magazinele de produse naturiste și magazinele mici a fost încetinit. Dar clienții direcți au menținut creșterea companiei: au cumpărat și mai mult din magazinul online al mărcii, Mixit înregistrând astfel vânzări peste medie.

Pe piețele externe, însă, potențialul este și mai mare, iar rata de creștere se multiplică. ‘’Previzionăm că România va reprezenta 5-10% din vânzări până la sfârșitul lui 2021. Nu există încă pe piața locală un alt proiect similar care să propună rețete de musli personalizat, considerăm că putem ajunge la cifre interesante rapid, și datorită faptului că avem o echipă româno-cehă ce cunoaște piața și specificul local. ”, a mai adaugat Martin Wallner, cofondator Mixit.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Un nou brand pe piața FMCG: Mixit, producător de amestecuri personalizate de musli, pariază pe România