Lectură de 2 minute

17 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Mihai Tomescu și Bogdan Jigman, la conducerea departamentelor de Property și Expansiune ale Carrefour România

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Mihai Tomescu este noul director de expansiune al hypermarketurilor Carrefour, iar Bogdan Jigman va deveni director property & expansiune pentru formatele market, express, supeco, sediu și depozite. Cei doi gestionează implementarea strategiei de extindere, respectiv portofoliul imobiliar al companiei și se află sub coordonarea lui Julien Munch, CEO-ul companiei.

Mihai Tomescu a lucrat timp de patru ani la Rompetrol Downstream, unde a coordonat deschiderea a peste 20 de stații de alimentare de mari dimensiuni, cât și peste 150 de stații Rompetrol Express, în calitate de manager dezvoltare. Mihai s-a alăturat Carrefour România în anul 2011, în calitate de manager dezvoltare, fiind implicat în deschiderea a peste 22 de hypermarketuri. Din poziția de director expansiune hypermarket, Mihai este responsabil de extinderea la nivel național a magazinelor Carrefour în formate mari. De altfel, el a coordonat ultimele deschideri de hypermarketuri Carrefour în Bârlad (30 noiembrie 2021) și Ploiești Democrației (1 decembrie 2021).

Bogdan Jigman s-a alăturat echipei Carrefour România începând cu 1 martie 2022. Cu o experiență de peste 25 de ani în domenii precum leasing, property, managementul activelor și expansiune, Bogdan a preluat rolul de director property & expansiune pentru supermarket, express, supeco, sediu și depozite, fiind responsabil cu extinderea magazinelor Carrefour în formatele medii și mici, cât și coordonarea activităților imobiliare conexe activității retailerului.

Anterior, Bogdan a fost, timp de aproape 6 ani, CEO-ul GTC Romania, investitor și dezvoltator imobiliar, cu filiale în Europa Centrală și de Est, iar în prealabil a acumulat experiență în domeniul property asociat industriei de retail.

Carrefour extinde rețeaua de magazine

Carrefour a ajuns la finalul anului trecut la o prezență de 365 de magazine, dintre care 43 hypermarketuri, 188 de supermarketuri, 108 magazine de proximitate în format Express, cât și 26 de magazine Supeco, având o amprentă națională extinsă.

În luna martie, Rompetrol Downstream a încheiat un parteneriat cu Carrefour România pentru implementarea unui proiect pilot ce vizează deschiderea unor magazine de proximitate Carrefour Express în zona hei a două benzinării din apropierea Capitalei și din Ploiești.

Retailerul francez Carrefour extinde anul acesta rețeaua de magazine sub toate formatele, în România și angajează cel puțin 500 de persoane, după ce anul anterior a deschis un total de 27 de unități.

Vânzările din România ale francezilor de la Carrefour au crescut per total, în anul 2021, cu 2%, ajungând la 2,3 miliarde de euro, după ce au înregistrat o scădere pe final de an, potrivit rezultatelor financiare publicate de companie.

Citeste si:
Primele declarații ale reprezentanților Carrefour în urma protestelor. Ce le oferă retailerul angajaților 
Primele declarații ale reprezentanților Carrefour în urma protestelor. Ce le oferă retailerul angajaților 

În Carrefour România lucrează în prezent peste 17.000 de angajați în cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Mihai Tomescu și Bogdan Jigman, la conducerea departamentelor de Property și Expansiune ale Carrefour România