Lectură de 2 minute

23 Jan 2024 - Știri și Noutăți

METRO România lansează "Vis de Antreprenor", platforma în care antreprenorii locali își spun povestea

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

METRO România lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor".  "Vis de Antreprenor" reprezintă, atât pentru METRO România, cât și pentru clienții săi, o platformă strategică, concepută să sprijine și să promoveze poveștile antreprenorilor independenți pe parcursul următorilor ani. 
 

Sursa foto: METRO

Nucleul platformei este reprezentat chiar pe site-ul metro.ro, prin extensia metro.ro/vis-de-antreprenor, unde clienții își pot împărtăși experiențele unice în antreprenoriat – de la primele visuri, până la realitatea unei afaceri de succes, cu reușite, provocări, obstacole depășite, momente bune sau momente din care au avut de învățat. METRO lansează astfel invitația partenerilor din HoReCa, dar și din comerțul tradițional, de a spune povestea traseului lor in business, alăturându-se vocii colective care poate inspira generația actuală, dar și generațiile următoare de antreprenori independenți.

Lunar, 10 dintre cele mai interesante povești înscrise pe metro.ro/vis-de-antreprenor vor fi prezentate în același loc. O parte dintre aceste povești vor fi promovate prin campanii dedicate, în mediul digital (rețelele sociale, newsletter, episoade tip podcast, etc.), radio și chiar TV.

Obiectivul final este acela de duce mai departe sloganul “Succesul tău e afacerea noastră”, prin acțiuni concrete, de susținere și promovare a acestor business-uri, de creștere a notorietății lor în rândul consumatorului final.

METRO este companie în comerțul de produse alimentare și nealimentare cu ridicata, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și business-urilor din zona de catering (HoReCa), precum și ale comercianților independenți (Traders). În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care beneficiază de mixul multicanal unic al companiei: clienții pot face achiziții într-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct în locație (Food Service Distribution, FSD) - toate susținute și interconectate digital. În paralel, METRO MARKETS se dezvoltă ca un marketplace internațional, destinat nevoilor clienților profesioniști, un marketplace care a crescut și s-a extins continuu din 2019. În anul financiar 2022/23, METRO a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  METRO România lansează "Vis de Antreprenor", platforma în care antreprenorii locali își spun povestea