Lectură de 2 minute

18 Oct 2023 - Știri și Noutăți

METRO a extins magazinul din Pitești: ce capacitate are acum

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

La 20 de ani de la deschiderea magazinului din Pitești, METRO România a inaugurat o nouă clădire destinată serviciilor multicanal. Noua clădire are 2900 mp, 3 noi rampe dedicate serviciului de delivery, 3 rampe cu lift pentru achizițiile de tip click&collect și o capacitate de depozitare de până la 1900 de paleți, care se adaugă magazinului existent care are puțin peste 5500 mp. 

Sursa foto: Metro

Noua clădire este construită la cele mai înalte standarde pentru a oferi clienților toate facilitățile de care aceștia au nevoie într-un singur loc, de la aprovizionarea clasică prin vizita în magazin, până la ridicarea comenzilor prin serviciul click&collet și primirea achizițiilor online prin serviciul de delivery.

Pentru operarea magazinului extins, echipa METRO Pitești are 14 noi colegi, care se alătură celor 148 deja existenți. Inaugurarea noului corp de magazin s-a făcut în prezența reprezentanților autorităților locale și membrilor din conducerea METRO.

Extinderea magazinului de la Pitești și inaugurarea noului corp la exact douăzeci de ani de la deschiderea magazinului este un prilej de mare bucurie pentru METRO, care își reafirmă astfel angajamentul pentru antreprenorii din Pitești și comunitățile învecinate.

Adrian Ariciu, CEO METRO România

Metro se adresează micilor profesionişti, comer­cianţilor independenţi, revânzătorilor şi antreprenorilor din industria HoReCa ale căror nevoi s-au schimbat în ultimii ani în direcția diversificării canalelor de cumpărare. Pentru ei METRO a dezvoltat un întreg ecosistem de soluții digitale – de la platforma Mshop de unde clienții pot comanda online, aplicația mobilă METRO App, până la platforma DISH care oferă partenerilor din HoReCa soluții online de promovare și aplicația LaDoiPași – și a investit consistent în crearea infrastructurii multicanal în cadrul magazinelor existente și eficientizarea serviciilor de delivery.

METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR.

Citeste si:
Nou concept de magazin în România: cine conduce Good2Go și câte magazine vor fi deschise până la finalul anului
Nou concept de magazin în România: cine conduce Good2Go și câte magazine vor fi deschise până la finalul anului
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  METRO a extins magazinul din Pitești: ce capacitate are acum