Lectură de 2 minute

12 Mai 2020 - Știri și Noutăți

Meli Melo, vânzări cu 30% mai mari în online. Retailerul redeschide 4 magazine din 15 mai

Andra Imbrea

Retailerul de accesorii și decorațiuni Meli Melo Paris a înregistrat o creștere de 30% a vânzărilor de accesorii fashion și articole home & deco în luna aprilie, comparativ cu aprilie 2019. Vârful vânzărilor din luna aprilie a acestui an a fost înregistrat în a doua parte a lunii aprilie, când a crescut și valoarea medie a comenzii cu peste 30% față de o perioadă obișnuită. În această perioadă, cele mai vândute articole au fost accesoriile de păr, eșarfele din bumbac și mătase, dar și articole din zona home&deco. Totodată, Meli Melo Paris anunță că din 15 mai va redeschide magazinele stradale.

 

Meli Melo Paris anunță redeschiderea magazinelor stradale, respectând toate masurile care se vor impune, începând cu data de 15 mai, in 4 locații, după cum urmează: 

  • București, Piața Romană: Str. Mihai Eminescu, nr. 17, sector 1
  • București, Piața Dorobanți, nr. 5, sector 1
  • Timișoara, Str. Piața Victoriei, nr. 2, parter
  • Pitești, str. Victoriei, nr. 10

Programul de funcționare al acestora va fi 10:00 – 20:00, de luni până duminică, eventualele modificări urmând să fie anunțate pe parcurs.

Meli Melo, creștere de 30% în online 

Meli Melo a înregistrat o creștere de 30% a vânzărilor de accesorii fashion și articole home & deco în luna aprilie, comparativ cu aprilie 2019. 

Odată cu închiderea magazinelor fizice, o parte a clienților fideli brandului Meli Melo a migrat către magazinul online. Am observat un număr mare de clienți noi în magazinul online, semn că mulți dintre aceștia nu comandaseră online în trecut și erau clienți ai magazinelor noastre fizice.” - a declarat Alina Mitrică, E-Commerce & Corporate Manager Meli Melo.

Citeste si:
Grupul Aaylex, producătorul Cocorico, a înregistrat afaceri de aproape 160 de milioane de lei, în primele 3 luni din 2021

Din totalul achizițiilor realizate pe MeliMelo.ro în luna aprilie, aproximativ 40% au fost făcute de clienți noi pentru magazinul online. Aceștia fac parte dintr-o categorie de public care, până acum, obișnuia să efectueze achiziții în magazinele fizice Meli Melo Paris. Acest lucru denotă faptul că până la finele anului în curs va crește numărul tranzacții din mediul online, comportamentul consumatorului român fiind schimbat după această pandemie. Totodată, numărul tranzacțiilor achitate cu cardul aproape s-a dublat.

Comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019, veniturile Meli Melo au crescut cu aproximativ 30%, iar categoriile pe care s-au înregistrat cele mai mari creșteri au fost: accesorii de păr, eșarfe de mătase și de bumbac și decorațiunile Meli Melo Deco.

Reduceri de până la 70% pe platforma online MeliMelo.ro

Pentru a încuraja clienții Meli Melo și publicul în căutare de accesorii fashion, Meli Melo a pregătit o campanie cu reduceri de până la 70% în magazinul său online pentru colecția de genți, eșarfe de bumbac și mătase, bijuterii și portofele.

Povestea Meli Melo a început în 1998 de la un simplu proiect de magazin deschis în București. Astăzi Meli Melo deține cea mai mare rețea de magazine cu bijuterii și accesorii fashion din România și, de la începutul anului 2017 este prezent și în segmentul de decorațiuni pentru casa prin magazinele Meli Melo Deco. Meli Melo are magazine în toate marile orașe din România, dar și în țări precum Bulgaria, Serbia și Republica Moldova.

Citeste si:
dEpurtat.ro vrea să se extindă pe piețele din Bulgaria, Grecia și Ungaria

 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Meli Melo, vânzări cu 30% mai mari în online. Retailerul redeschide 4 magazine din 15 mai