Lectură de 2 minute

25 Feb 2021 - Știri și Noutăți

Meli Melo pariază pe Mărțișor și estimează o creștere a vânzărilor de 40% în această perioadă

Angela Alexandru

Meli Melo estimează o creștere de 40% a vânzărilor față de anul trecut pentru perioada Mărțișorului, una din cele mai importante perioade a anului pentru companie. Retailerul a lansat un târg de mărțișoare în mediul online, cu peste 300 de modele.

Meli Melo organizează în primăvară un târg de Mărțișor online, în cadrul căruia clienții vor putea găsi peste 300 de modele de mărțișoare, broșe și mărțișoare în seturi de câte cinci și zece piese.

După mai bine de 3 luni în care au fost nevoiți să-și închidă magazinele fizice, Meli Melo și-a regândit strategia de business astfel încât să se adapteze la noile trenduri de consum și să consolideze poziția magazinului lor online.

Cu toate că 2020 a fost o provocare pentru clienții care erau obișnuiți să meargă la târgurile offline, în noul an, Meli Melo organizează în acest an un târg virtual de Mărțișor.

“Perioada Mărțișorului este deja o tradiție pentru Meli Melo și în fiecare an clienții se bucură de varietatea de modele pe care le pregătim. Dat fiind feedback-ul pozitiv pe care îl primim la fiecare ediție, ne așteptăm ca ediția online a anului 2021 să aducă o creștere de 40% față de aceeași perioadă a anului trecut. Câștigul nostru pentru 2020 a fost că am reușit să păstrăm cea mai mare parte din echipă și că Meli Melo a reușit să se adapteze unui context economic dificil. Pentru 2021, cel mai important proiect al nostru este dezvoltarea site-ului, unde vom crește numărul produselor și vom îmbunătăți experiența clienților cu site-ul, procesul de livrare și de retur, ca într-un final să oferim o mai bună experiență clienților noștri” spune Stephane Dumas, fondatorul Meli Melo.

Citeste si:
Alexandrion Group lansează în România Grande Couronne, un single malt scotch whisky, disponibil în ediție limitată

Povestea Meli Melo a început în 1998 de la un simplu proiect de magazin deschis în București. Astăzi Meli Melo deține cea mai mare rețea de magazine cu bijuterii și accesorii fashion din România și, de la începutul anului 2017 este prezent și în segmentul de decorațiuni pentru casa prin magazinele Meli Melo Deco.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Meli Melo pariază pe Mărțișor și estimează o creștere a vânzărilor de 40% în această perioadă