În anul marcat de pandemia de COVID-19, Mega Image și-a menținut investițiile în planurile de dezvoltare și a venit aproape de clienți prin specificul magazinelor de proximitate. A intrat pe piețe noi, precum Oradea și Sibiu, și și-a consolidat prezența în alte orașe, precum în Iași, prin inaugurarea a 12 noi magazine pe tot parcursul anului.
Dintre cele 89 de magazine inaugurate în 2020, 20 au fost deschise la finalul anului, în luna decembrie, în cele mai importante centre urbane din țară: București, Cluj, Timișoara, Iași, Prahova și Ilfov.
„Vom continua să investim în expansiune, să fim aproape de comunități, să asigurăm locuri de muncă în mai multe orașe din țară și să oferim soluții performante digitale și experiențe noi la cumpărături. Chiar dacă este în continuare un context dificil pentru noi toți, vom continua să ne dezvoltăm în același ritm și vom prioritiza siguranța tuturor, de la colegii din echipă la clienți și parteneri,” spune Mircea Moga, CEO Mega Image.
Anul trecut, Mega Image s-a adaptat nevoilor clienților în noua realitate generată de pandemie și a accelerat dezvoltarea unor zone noi în magazine, pentru a oferi noi experiențe la cumpărături și a sprijini în același timp industriile care au fost afectate. Cele mai recente lansări de zone noi au fost librăria Cărturești, magazinul cu hrană și produse pentru animale Petshop, cafea de specialitate Manufaktura, ciocolată Venchi și înghețată artizanală Friddi, specialități de la Calif, Pescaderia by Alioli. Toate se regăsesc în prezent într-o selecție de magazine Mega Image, urmând să fie extinse.
În același timp, Mega Image și-a extins portofoliul de marcă proprie prin branduri noi, Nature’s Promise, cu o varietate de produse din ingrediente naturale, și Perla, cu o selecție de cafea care reunește arome din lumea întreagă. În prezent, rețeaua Mega Image include 854 de magazine, dintre care 386 sunt format Mega Image și 468 Shop&Go.