Lectură de 2 minute

29 Oct 2020 - Știri și Noutăți

Mega Image aduce în România o nouă marcă proprie de cafea, Perla

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Mega Image lansează în România o nouă marcă proprie de cafea, Perla, din boabe cultivate responsabil în cele mai renumite regiuni producătoare de cafea ale lumii.

Perla vine în diverse variante – cafea boabe, măcinată sau capsule. Pe lângă descriere, cafeaua Perla are marcat pe ambalaj și un indicator de intensitate, care reprezintă caracterul și consistența amestecului de cafea, bogăția gustului și puterea aromei.

„Marca noastră proprie Perla, cu o gamă completă de sortimente de cafea, ne consolidează prezența într-o categorie care a crescut semnificativ de la an la an. Este o categorie care se adresează atât consumatorilor experimentați, cât și celor care vor să exploreze noi sortimente. Ne bucurăm că le oferim acum clienților noștri lumea aromelor de cafea prin noua marcă proprie Perla. Aceasta ne aduce mai aproape de obiectivul nostru: să avem produse de calitate, accesibile, dar și o gamă variată, în care să își regăsească preferințele fiecare consumator în parte, afirmă Adrian Nicolaescu, VP marketing, e-commerce, comunicare și sustenabilitate Mega Image.

Arta boabelor perfect prăjite și intensitățile diferite, personalizate pentru fiecare colecție, sunt garanția că există o Perla care să se asorteze perfect cu fiecare pasionat de cafea. Astfel, consumatorii pot alege din trei sortimente Perla: Origins, Italian Roast și Aroma.

Origins a fost conceput pentru cei care preferă arome autentice, bogate și exotice, iar gusturile unice sunt selecționate din regiuni renumite în lume pentru cafea, printre care Columbia, Sumatra sau Kenya. Pentru un gust perfect și o textură rafinată, consumatorii pot alege colecția Italian Rost, în timp ce gustul unic al boabelor de cafea Arabica și Robusta din colecția Aroma creează balansul ideal pentru o ceașcă de cafea cu note elegante și echilibrate.

Colecția Perla este disponibilă în toate magazinele Mega Image, Shop&Go și în supermarketul online.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 819 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani, Oradea, Sibiu şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

Citeste si:
Cei mai activi retaileri de la începutul lui 2024: câte magazine au fost deschise în primul trimestru al anului 
Cei mai activi retaileri de la începutul lui 2024: câte magazine au fost deschise în primul trimestru al anului 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Mega Image aduce în România o nouă marcă proprie de cafea, Perla