Lectură de 3 minute

01 Jul 2022 - Știri și Noutăți

McDonald's lansează noua platformă de brand, alături de DDB România

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

DDB România semnează noua platformă de brand pentru McDonald’s, însoțită de o amplă campanie de comunicare. „Ceva bun te așteaptă” și are două componente principale: un Manifesto de brand si o campanie de Employer branding, adresată potențialilor și viitorilor angajați ai celebrului brand.

„Într-o piață taste driven, McDonald’s nu se oprește doar la burgerii gustoși pentru care e bine cunoscut, ci se dezvoltă constant și pe alte paliere care construiesc sănătatea unui business: grija pentru calitatea produselor, susținerea furnizorilor locali, respectarea și depășirea tuturor standardelor în vigoare , preocuparea pentru inovație – produse, ingrediente și rețete noi, pentru noile gusturi ale clienților, preocuparea și atenția față de angajați și nevoile lor. Campania pe care tocmai o lansăm pune accent pe toate aceste aspecte care stau la baza felului în care alegem să ne facem treaba în fiecare zi. Sunt detalii poate mai puțin văzute din activitatea noastră, dar cu care ne mândrim și pe care vrem să le împărtășim consumatorilor noștri,” a explicat Irina Angelescu, marketing director Premier Restaurants România.

După „The Great Reset” al ultimilor doi ani, Edelman Trust Barometer ne arată câtă responsabilitate cade pe umerii brandurilor: 61% din consumatorii globali cred că business-urile sunt cele mai credibitabile instituții.Colaborarea cu artiștii din industria muzicală este o premieră pentru McDonald’s. 44% dintre angajații McDonald’s au sub 25 de ani.

„Conform aceluiași studiu Edelman Trust Barometer din 2022, 60% dintre persoanele active în piața muncii își aleg angajatorul în funcție de valorile și principiile lor comune, tocmai de aceea, pentru a sparge ciclul vicios dintre „nu pot să mă angajez pentru că nu am experiență” și „nu am experiență pentru că nu mă angajează nimeni”, McDonald’s România vine în sprijinul tinerilor și le arată de ce se regăsesc ei în valorile companiei”, a spus Georgiana Rotaru, account director DDB România.

DDB România este agenția de creație membră The Group. The Group este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de comunicare din România și include agenții specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.

Premier Restaurants România operează restaurantele McDonald’s în România. McDonald’s este lider al pieței restaurantelor cu servire rapidă, cu 92 de restaurante în 28 de orașe, dintre care 46 restaurante cu McDrive și 47 de cafenele McCafé. Până în prezent, compania a investit peste 800 milioane de lei în România și are o echipă de 5.000 de angajați.

Premier Restaurants România este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta și România. Premier Capital plc operează 167 de restaurante și are 9000 de angajați, servind peste 150 de milioane de clienți anual, în cele 6 piețe.

Citeste si:
Crevedia Retail Park, un nou parc de retail în România: când va fi inaugurat și ce chiriași intră, în premieră, în România
Crevedia Retail Park, un nou parc de retail în România: când va fi inaugurat și ce chiriași intră, în premieră, în România
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  McDonald's lansează noua platformă de brand, alături de DDB România