Noul serviciu, lansat și disponibil în aplicația mobilă Massimo Dutti, se numește Shoes Experience, notează Retail Detail. Acesta este, mai exact, o cameră virtuală unde cumpărătorii pot "proba" online încălțămintea marcă proprie pusă la vânzare.
Astfel, utilizatorii pot vedea în timp real cum ar arăta încălțată perechea de pantofi de care sunt interesați. Tot ce trebuie să facă este să îndrepte camera telefonului sau a tabletei către talpa piciorului lor.
Deși instrumentul nu este, momentan, disponibil pentru toată colecția de încălțăminte a brandului, gama se va extinde sistematic.
Serviciul nu este chiar la vedere, fiind plasat la finalul secțiunilor din coșul de cumpărături. Mai întâi clientul trebuie să selecteze modelul și mărimea produsului, pentru ca apoi să îl adauge în coșul virtual de cumpărături. Aici este opțiunea de a selecta vizionarea imaginii în 3D. Camera dispozitivului se activează ulterior, iar pantoful este afișat în picioarele cumpărătorului, ca și cum ar fi încălțat.
Compania mamă, Inditex, este unul dintre cei mai mari retaileri de fashion din lume. Aceasta include brandurile Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius și Oysho, grupul având o rețea de magazine fizice dispuse în 49 de piețe. Anul trecut anunța că va închide aproximativ 1.200 de magazine, din cele aproape 7500, în special din Europa și Asia, pentru a se concentra pe comerțul online după ce afacerile au fost afectate de închiderile magazinelor fizice în perioada pandemiei Covid-19. Grupul s-a angajat de ceva timp în digitalizare, după ce pandemia a accelerat vânzările online cu nu mai puțin de trei sferturi.
sursa foto: captură video YouTube Massimo Dutti