Lectură de 2 minute

30 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Studiu: 92% dintre mame recomandă prietenilor și rudelor un brand de produse pentru copii, dacă sunt mulțumite de acesta

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Când vine vorba despre produsele pentru copii, principala sursă de informare la care apelează mămicile este medicul pediatru, imediat următoarea fiind internetul, arată un nou studiu cantitativ realizat de Exact Business Solutions în martie 2021.

În cadrul gospodăriei, pentru aproape 60% dintre mamele intervievate, responsabilitatea cu privire la cumpărăturile pentru copii le revine exclusiv lor, în timp ce aproape 40% beneficiază de ajutorul unei alte persoane. Calitatea reprezintă principalul aspect căutat de mămici la un brand pentru copii, însa este de asemenea important ca raportul calitate-preț să fie unul bun. În acelasi timp, respectivul brand trebuie să inspire încredere.

„Mamele reprezintă un grup demografic incredibil de puternic. În acest sens, ne-am întrebat ce anume trebuie să știe brandurile pentru a avea o înțelegere mai bună a modului în care mamele își văd rolurile, activează în mediul online, consumă conținut media și cumpără produse. Mai mult decât atât, ce surse, formate și abordări sunt cele mai eficiente? Studiul de faƫă își propune să răspundă la câteva dintre aceste întrebări, pentru a veni în sprijinul brandurilor care vor sa își înțeleagă mai bine targetul” afirmă Violeta Niculae, director executiv Exact Business Solutions.

Este important de luat în calcul pentru brandurile care produc articole destinate copiilor că, în egală măsură (30%), mămicile consultă atât cărți de specialitate, cât și bloguri, respectiv comunități online, însă majoritatea (77%) cer părerea medicului pediatru atunci când doresc să cumpere produse pentru copii.

De asemenea, deși atunci când sunt multumite de un brand, doar 30% dintre mame postează un review pozitiv. Cu toate acestea, peste 90% dintre ele îl recomandă prietenilor și rudelor, mai arată studiul.

Exact Business Solutions are o experiență de peste 10 ani în marketing research şi strategie, punând la dispoziție tehnici și instrumente de cercetare pentru studii calitative și cantitative și servicii de consultanță.

Informațiile sunt parte a celui mai nou studiu realizat de Exact Business Solutions în luna martie 2021, la care au participat femei cu vârste cuprinse între 18-65 ani, mame a cel puțin un copil, rezidente în mediul urban și utilizatoare de internet; volumul eșantionului a fost de 175 respondenți.

Citeste si:
Din ce în ce mai multe comenzi pentru copii, pe Sezamo: ce reduceri pune la bătaie supermarketul online
Din ce în ce mai multe comenzi pentru copii, pe Sezamo: ce reduceri pune la bătaie supermarketul online
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Studiu: 92% dintre mame recomandă prietenilor și rudelor un brand de produse pentru copii, dacă sunt mulțumite de acesta