Lectură de 2 minute

21 Jan 2022 - Știri și Noutăți

Mam Bricolaj vrea să deschidă 12 magazine în următorii 5 ani în Brașov, Timișoara, Iași, Cluj și Constanța

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Compania românească Mam Bricolaj (MAM) a raportat în prima jumătate din 2021 afaceri de 25 de milioane de lei, în creștere cu 48% față de aceeași perioadă din 2020 și cu un profit net de jumătate de milion de lei. La jumătatea anului trecut, compania avea 134 de angajați, aproape dublu comparativ cu primul semestru din 2020. Compania ia în calcul pentru următorii cinci ani dezvoltarea rețelei de magazine până la un număr de 12 magazine la nivel național, în Brașov, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, inclusiv deschiderea celui de-al patrulea magazin în București.

Pe 21 ianuarie, MAM Bricolaj a împlinit primul an de la listarea pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB). În primul an de prezență pe piața AeRO, MAM Bricolaj a crescut cu 20% numărul de clienți și a investit într-un nou magazin în București. Acțiunile MAM au deschis sezonul listărilor din 2021, iar compania are în prezent o capitalizare de 47 milioane de lei (9,4 milioane de euro).

În primul an de la listarea pe piața de capital, MAM Bricolaj a accelerat proiectele de dezvoltare, respectiv extinderea rețelei și creșterea numărului de clienți. MAM Bricolaj a finalizat investiția într-un nou magazin în București și a câștigat un client nou la fiecare cinci deja existenți, respectiv o creștere de 20% a numărului de clienți. Numărul tranzacțiilor a crescut cu 22%, iar valoarea cumpărăturilor efectuate și a serviciilor solicitate aferente unui bon mediu per tranzacție a fost cu 12% mai mare decât anterior listării.

În primul an de la listare, investitorii de pe piața AeRO au tranzacționat aproape 1,3 milioane de acțiuni MAM. Valoarea totală a tranzacțiilor realizate în această perioadă cu acțiunile MAM a fost de 30,1 milioane de lei. Acțiunile companiei sunt incluse în indicele BET AeRO cu o pondere de 2,6%.

Acțiunile MAM au intrat la tranzacționare în 21 ianuarie 2021, după derularea unui plasament privat intermediat de TradeVille prin care compania a atras de la investitori aproape 8,5 milioane lei, fonduri destinate deschiderii de noi magazine, în București și alte orașe din țară.

MAM Bricolaj a fost înființată în 2011 de către Cristian Găvan, având ca principale direcții de business comercializarea de materiale și accesorii de mobilă și produse conexe, bricolaj în mobilă și oferirea de servicii de proiectare în mobilă. În prezent, compania operează trei magazine în București (Morarilor, Luica, Prelungirea Ghencea) și un magazin online.

Fondatorul MAM Bricolaj, Cristian Găvan, deține 67,34% din acțiunile companiei, iar restul acțiunilor sunt deținute de persoane fizice și juridice, conform ultimelor date disponibile.

Retailerul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj deține trei magazine în București: Luică (Berceni), Morarilor (Pantelimon) și Ghencea. Compania a raportat o cifră de afaceri de 24,9 milioane de lei la încheierea primului semestru al 2021, cu 47,7% mai mare decât în perioada similară a anului trecut. Din luna ianuarie a acestui an, MAM Bricolaj este listat la Bursa de Valori București.

Citeste si:
Auchan va folosi un camion electric ușor pentru transportul mărfurilor în București
Auchan va folosi un camion electric ușor pentru transportul mărfurilor în București

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Mam Bricolaj vrea să deschidă 12 magazine în următorii 5 ani în Brașov, Timișoara, Iași, Cluj și Constanța