Totodată, în această perioadă investițiile totale au ajuns la peste cinci milioane de euro.
„Decizia de a schimba identitatea vizuală a companiei MAM Bricolaj cu un nou logo a venit ca o urmare naturală a activității noastre pe piața națională de bricolaj. Noua emblemă reprezintă o simplificare prin care ne dorim să fim prezenți într-un mod simplu și plăcut în mintea tuturor clienților noștri. Mai mult, prin noul logo ne dorim să le transmitem tuturor oamenilor că MAM Bricolaj îi sprijină de un deceniu în tot ceea ce ține de casă și o va face și de acum încolo”, a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj.
Din 2011, MAM Bricolaj a implementat un sistem inovator și comod de achiziționare a materialelor pentru mobilier. Este singurul furnizor cu autoservire din acest domeniu în România. Magazinul are peste 10.000 de produse în stoc și cea mai complexă gamă.
Din 2013, MAM Bricolaj organizează și cursul „Școala de Mobilă” cu scopul de a instrui meseriașii din domeniu cu privire la noile sisteme apărute. Acesta se adresează și pasionaților de mobilă care vor să învețe mai mult. Din primavară, cursul va fi disponibil și online.
Înscrie-te la conferința anuală retailArena: A Game of The Future și află cele mai noi informații din domeniu, soluții pentru digitalizarea afacerilor și trendurile industriei.
MAM Bricolaj a înregistrat o cifră de afaceri de 24,9 milioane de lei în primul semestru din 2021, cu peste 47,7% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania va deschide un nou magazin în Brașov al patrulea în cadrul rețelei MAMBricolaj și are în plan deschiderea celui de-al cincilea magazin în primul semestru din 2022, în București sau Iași.