Retailerul a lansat o primă astfel de cabină în martie, care permitea cumpărătorilor să aleagă un produs vestimentar în funcție de tipul corpului, culoarea pielii și a părului. Ulterior, aplicația a fost extinsă la o varietate de 50 până la 120 de modele, scrie CNBC.
Noua cabină Walmart, denumită „Fii propriul tău model”, folosește algoritmi și tehnologii care au fost utilizați inițial pentru dezvoltarea de hărți topografice. Cumpărătorii o pot folosi pentru a încerca peste 270.000 de produse, marca Walmart, cum ar fi Champion, Levi’s și Hanes.
De asemenea, doritorii pot folosi fie propria imagine pentru probă, fie un model similar oferit de aplicație.
Walmart dezvăluie noul instrument într-un moment în care vânzarea de ținute noi a devenit mai dificilă. Pe măsură ce inflația crește prețurile la alimente, chirie și altele, consumatorii au început să ia decizii cu privire la unde să reducă. Retailerul s-a alăturat unei liste tot mai mari de companii, care și-au redus perspectivele de profit pentru întregul an. Walmart se așteaptă acum ca profitul pe acțiune ajustat să scadă între 9% și 11% pentru întregul an.