Lectură de 2 minute

03 Mar 2021 - Știri și Noutăți

Cum a crescut în pandemie magazinul online cu produse de maternitate MamaBoutique

Angela Alexandru

Magazinul online MamaBoutique, dedicat mamelor și perioadei maternității, a înregistrat creșteri de 40% chiar pe timp de pandemie. Colecțiile proprii ale brandului au adus creșteri de 52% față de 2019.

Magazinul MamaBoutique a înregistrat creșteri de 40%, chiar pe timp de pandemie. în timp ce colecțiile proprii ale brandului au adus creșteri de 52% față de anul trecut. Sub deviza WoW Maternity, echipa a venit în sprijinul clientelor cu produse premium, înțelegând problemele cu care se confruntă publicul său. Printre acestea ar fi lipsa de timp sau noile schimbări pe care le aduce sosirea pe lume a unui bebeluș.

“Anul 2020 va rămâne în memoria noastră cu siguranță, pentru că ne-a provocat să ne adaptăm la cererea modificată de împrejurări. Am ascultat dorințele și nevoile părinților, am pus mereu accentul pe o relație relevantă cu clientele noastre, iar această direcție ne-a ajutat să ne revenim rapid în Q4 al anului pandemic cu o creștere de 40% față de anul anterior. Am dezvoltat produse noi, precum colecțiile proprii WoW MoM și cea de Baldachine, iar clienții au fost receptivi și încântați de abordarea noastră”, spune Claudia Știrbei, Owner MamaBoutique.

Printre produsele puse la vânzare se numără pompa de sân Lolla&Lykke, singura pompă de sân electrică smart din piață sau un pătuț 4 în 1, ce dispune de 3 mărimi diferite într-un singur set și care poate fi folosit pentru cel puțin 7 ani, colecție proprie de baldachine, bluze Skin to Skin sau hanoracele cu marsupiu.

“Pentru noi este foarte important să fim aproape de clienți atunci când ei au nevoie de ajutor. De aceea, am dezvoltat o secțiune de blog, unde creăm conținut cu informații utile, cu răspunsuri la întrebările mamelor. De asemenea, răspundem mereu solicitărilor lor, mai ales din Social media, comunicăm săptămânal prin intermediul newsletter-ului, unde chiar ne bucurăm că baza de abonate crește în fiecare zi. Pe lângă suportul online, fiecărei cliente care ne trece pragul îi oferim asistență/ consultanță în Concept Store, unde vizitele și sesiunile de shopping se întind pe o durată de câteva zeci de minute.” Claudia Știrbei, Owner.

Citeste si:
Alexandrion Group lansează în România Grande Couronne, un single malt scotch whisky, disponibil în ediție limitată

Brandul Mama Boutique are în portofoliu produse pentru gravide, articole specifice perioadei sarcinii și a alăptării.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cum a crescut în pandemie magazinul online cu produse de maternitate MamaBoutique