Lectură de un minut

19 Aug 2014 - Știri și Noutăți

Magazinele de flash sales, in voga in Romania

Magazinele online de flash sales (vanzari facute la un pret redus fata de cel standard, intr-un anumit interval de timp) au inceput sa fie in voga si in Romania in ultimul an, existand deja pe piata cel putin cinci nume importante. Wall-Street.ro a analizat ce trafic atrag business-uri precum FashionDays, Homeycomb sau Vivre, de unde atrag clienti si cat de (ne)optimizate sunt site-urile pentru platformele mobile.

Numele analizate sunt FashionDays, Vivre, Homeycomb, DailyBrands si Stilago. Toate cinci sunt business-uri tinere, construite in ultimii ani si care genereaza deja vanzari de milioane de euro. Pentru a afla informatii despre ele, Wall-Street.ro a folosit instrumentul de analiza desktop SimilarWeb si PageSpeedInsights al Google care indica optimizarea si usurinta de folosire a site-urilor pe terminale mobile.

FashionDays ofera o experienta perfecta pe mobile, de 100/100 de puncte, conform PageSpeedInsights care analizeaza mai multi parametri in functie de care determina cat de practica este varianta de mobil a unui site. Proiectul atrage circa 900.000 de vizite/luna, circa 60% din trafic venind direct - un lucru rar intalnit la site-urile de eCommerce, acestea atragand in general cel mai mult trafic din motoarele de cautare.

Restul articolului pe Wall-Street.ro.

Citeste si:
Pandemia nu a oprit retailerii: Magazinele deschise de marile companii în prima jumătate a anului 2020
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Magazinele de flash sales, in voga in Romania