Lectură de 2 minute

03 Aug 2022 - Știri și Noutăți

Livrările eMAG către stațiunile de pe litoral și de la munte au explodat

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

Apetitul pentru călătorii al românilor se reflectă și în structura coșului de cumpărături online care, în prima vară fără restricții de după pandemie, au comandat de la eMAG cu 11% mai multe produse pentru vacanță și relaxare față de 2019.

Piscinele, aparatele de aer condiționat, ventilatoarele portabile, accesoriile pentru mobilitate (hoverboard, biciclete, trotinete, scutere electrice), dar și trollerele, șezlongurile, costumele de baie și produsele de îngrijire a pielii se află în topul celor mai căutate produse pentru vacanță, de la începutul verii, de către clienții eMAG.

Locuitorii orașelor București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov și Craiova au fost printre cei mai activi la shopping în primele două luni de vară. Din punct de vedere cantitativ, cele mai comandate produse au fost piscinele, produsele pentru protecție solară și produse de îngrijire personală, dar și trotinetele electrice și articolele din gama fashion, precum ochelari de soare, papuci sau șepci.

În același timp, fie că se află la munte sau la mare, clienții care își petrec vacanțele în România au descoperit în număr tot mai mare că nu mai este o problemă dacă uită să cumpere un produs înainte de a pleca de acasă, deoarece pot comanda în toată țara de pe eMAG, cu livrare în rețeaua easybox dezvoltată de Sameday. Astfel, clienții au ridicat cu 24% mai multe comenzi din rețeaua easybox de pe litoral și cu 15% mai multe din lockerele aflate în zonele turistice de la munte față de vara trecută. În această perioadă, cele mai multe comenzi au fost înregistrate la malul mării, în stațiunile Mamaia, Eforie Sud și Nord, de unde au fost ridicate cu 32% mai multe colete în prima lună de vară decât în extrasezon.

Retail jobs

Totodată, numărul comenzilor achitate prin intermediul soluțiilor flexibile de plată de tipul Buy Now Pay Later (BNPL) a crescut cu 20% în această perioadă.

„Indiferent de sezon sau de perioada pe care o traversăm, shoppingul online arată că se poate adapta cel mai ușor la nevoile oamenilor, punându-le la dispoziție instrumentele de care au nevoie, oriunde s-ar afla, fie că sunt la birou sau în vacanță, și indiferent de cât timp ar avea la dispoziție. Astfel, unii clienți au descoperit că pot face cumpărături fără să se atingă de bugetul de vacanță cu ajutorul metodelor flexibile de plată. Alții au descoperit că pot pleca în vacanță fără griji chiar dacă uită să cumpere ceva din lista de cumpărături, întrucât produsul vine oriunde s-ar afla ei, la munte sau la mare, în cel mai apropiat easybox”, a spus Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance.

Citeste si:
Daniel Spiridon este noul CEO al eMAG Ungaria   
Daniel Spiridon este noul CEO al eMAG Ungaria   
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Livrările eMAG către stațiunile de pe litoral și de la munte au explodat