Lectură de 2 minute

26 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Lidl România introduce sortimentul de produse neutre din punct de vedere climatic

Roxana Vasile

Lidl introduce sortimentul de produse marcă proprie, neutre din punct de vedere climatic, oferind clienților opțiuni mai prietenoase cu mediul, ca parte a planului de protejare a climei.

Pe lângă produsele organice și certificate Fairtrade, produsele ce înlocuiesc carnea și produsele alimentare regionale locale, retailerul extinde sortimentul de produse sustenabile pentru a include produse neutre din punct de vedere climatic. Acest lucru le oferă clienților posibilitatea să facă cumpărături sustenabile și să contribuie activ la protejarea climei.

Articolele sub marca proprie Vemondo, Next Level și anumite articole nealimentare, precum cosmeticele Cien Nature sau produsele de curățenie W5 Eco, sunt comercializate deja ca neutre din punct de vedere climatic. Mai mult, din 26 iulie, ca parte a unei promoții săptămânale de tip in-and-out, clienții vor putea găsi sub mărcile Vemondo și Cien Nature și mai multe produse neutre climatic în oferta Lidl.

În parteneriat cu ClimatePartner, Lidl calculează și compensează în prezent emisiile de gaze cu efect de seră care apar în timpul producției, transportului și eliminării produselor din circuitul comercial. Proiectele de compensare sunt selectate în conformitate cu cerințe exigente.

Cosmeticele Cien de la Lidl, neutre din punct de vedere climatic

Extinderea sortimentului de produse marcă proprie Lidl cu produse neutre din punct de vedere climatic le permite clienților să acționeze în mod sustenabil la cumpărături și să aibă o contribuție activă la protecția climei.

Citeste si:
Economie circulară în retail: nevoia de facilități fiscale și măsurile implementate pentru a reduce impactul asupra mediului

Numai produsele precum alimentele vegetariene și vegane, sau produsele reciclabile se califică pentru sortimentul Lidl de produse neutre din punct de vedere climatic. În același timp, pentru a contribui la protejarea climei, clienții pot alege și produse regionale locale, precum cele din gama marcă proprie Cămara Noastră și legumele și fructele de la furnizori din România.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

 

Citeste si:
Lidl deschide trei magazine noi în orașele Baia Mare, Săcele și Roșiorii de Vede
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl România introduce sortimentul de produse neutre din punct de vedere climatic