In continuare, Lidl a demarat o noua campanie de strangere de fonduri pentru Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei, demarata in perioada octombrie – decembrie 2017.
De-a lungul celor 5 ani de prezenta in Romania, sustinerea educatiei a fost unul dintre programele de responsabilitate sociala prioritare pentru Lidl. Campania de strangere de fonduri pentru Fundatia LEADERS a reprezentat o ocazie noua pentru clientii si angajatii Lidl de a sprijini formarea tinerilor. Astfel, cei 55.000 euro vor contribui la organizarea de cursuri practice de formare in leadership.
Din dorinta de a continua sprijinul acordat organizatiilor ce dezvolta proiecte de educare a tinerilor, Lidl lanseaza o noua campanie de donatii pentru perioada octombrie – decembrie 2017, de data asta dedicata Organizatiei Nationale Cercetasii Romaniei. Aceasta are ca misiune implicarea tinerilor intr-un proces educativ non-formal de invatare prin actiune, in urma caruia acestia devin actori responsabili in societatea romaneasca. Astfel, tinerii cercetasi isi dezvolta sentimentul de apartenenta la comunitate, a preocuparii fata de ceilalti si invata cum pot avea o contributie activa la schimbarile din societate.