Lectură de 2 minute

19 Mar 2019 - Știri și Noutăți

Lidl lanseaza o noua campanie de brand de angajator.

Lidl Romania lanseaza o noua campanie de brand de angajator, prin care isi propune sa evidentieze importanta si rolul tuturor angajatilor care fac posibil ca produsele indragite de clienti sa ajunga pe rafturile magazinelor. Campania „Da mai departe bucuria Lidl” urmareste sa atraga noi angajati, care sa impartaseasca clientilor din tot ceea ce ei iubesc la Lidl.

Lidl isi surprinde in fiecare zi clientii cu produse la cel mai bun raport calitate-pret, din intreaga lume si cu specialitati si ingrediente din diferite colturi ale lumii, prin renumitele Saptamani Tematice. Pentru toti cei care se bucura de experienta pe care Lidl le-o ofera prin produsele marca proprie, ofertele zilnice sau cele saptamanale, campania „Da mai departe bucuria Lidl” le ofera sansa sa faca parte din tot ceea ce indragesc ei la Lidl si sa dea bucuria mai departe din pozitia de angajat.

Clientii Lidl se bucura de gusturile si aromele frantuzesti, iberice, grecesti, italiene sau asiatice direct in tara, datorita echipei Lidl. De la angajatii care construiesc magazinele, achizitioneaza produsele, gestioneaza stocurile, pana la cei care le asaza la raft, fiecare dintre ei are un rol esential in a face posibil ca gusturile si calitatea produselor Lidl din intreaga lume, sa ajunga la toti consumatorii din tara.
 
Toti cei dornici sa duca bucuria Lidl mai departe pot aplica la pozitiile diponibile in echipa Lidl, in perioada martie-iunie 2019, accesand platforma unde isi pot incarca CV-ul.
 
Orasele in care se desfasoara campania sunt: Bucuresti, Constanta, Iasi, Timisoara, Cluj, Bistrita, Bacau, Eforie Sud, Resita, Sibiu, Busteni, Corbeanca, Mogosoaia, Pipera, Snagov, Stefanestii de Jos, Voluntari, Tunari, Medias, Avrig, Arad, Alba Iulia, Sinaia, Suceava, Tulcea.
 
 
 
Lidl Romania este lider pe piata de retail, in ceea ce priveste pachetele salariale oferite. De la 1 martie 2019, cel mai mic venit brut oferit de Lidl are o medie lunara de 3.500 lei, adica 2.180 de lei net.
In plus, Lidl investeste in programe de dezvoltare si scolarizare pentru angajati, ce sunt adaptate la nivelul lor profesional, la nevoile de perfectionare, dar si la competentele lor. Programele de formare si invatare sunt dezvoltate astfel incat sa acopere nevoile tuturor categoriilor de angajati si le ofera oportunitati de dezvoltare atat pe termen scurt, cat si pe termen lung. Datorita investitiilor constante in imbunatatirea conditiilor de lucru si de dezvoltare profesionala oferite angajatilor, Lidl Romania a obtinut in anul 2018 certificarea „Top Employer” pentru al treilea an consecutiv.
 
 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl lanseaza o noua campanie de brand de angajator.